היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
איתן שלי בתהליך גמילה. בסיר הוא עושה בלי בעיה, פיפי, קקי, בעמידה, בישיבה. אומר לבד, מאוד מתלהב מהרעיון. אין פיספוסים. אפילו שני לילות אחרונים קם עם טיטול יבש. נראה הכל מעולה, אז איפה הבעיה? הוא לא מוכן לעשות באסלה
15 תגובות
עמוד 1
כלום - פשוט כלום תגידי לו - אני יודעת שכשתחליט לעשות באסלה - אתה תבוא ותגיד לי אני לא אשאל ולא אדבר איתך על זה יותר - לחזק אותו על הגמילה היפה וזהו!! תני לו לזרום עם הקטע של השליטה בתהליך כנראה שהוא זקוק לזה...
כמו שילגיה, פשוט לזרום. כהוא יהיה מוכן הוא יגיע לאסלה. בנתיים חזקי אותו על מה שאפשר. את בדרך הנכונה
תראי לו את האסלה הקסומה
תמשיכי להציע ו לבקר באסלה. מעניין מה נובע הפחד שלו..... פייס: ortal_hori
זה לא נראה לי כבעית גמילה אלא איזה שהוא פחת מובן . בתהליך הגמילה לנ היתה בעית קיקי איזה חודשיים אז פשוט זרמתי , ברגע שפעם אחד עבר את המחסום הפסיכולוגי ועשה לראשונה העניין נגמר .פוט לתת לזה זמן http://www.holdthatpic.com/
לא מוכן לעשות באסלה אפילו לא בעמידה? יעל, אמא של יונתן ואיתמר
תודה! אפילו לא בעמידה. למרות שהוא רואה את הבנות נותנית לו דוגמא אישית. טוב, נו. נזרום
לחזק את הפעמים שעושה בסיר ולהגיד "אולי פעם הבאה ננסה באסלה". לנסות להציע תגמול עבור הצלחה באסלה אבל לא ללחוץ
לפעמים זה פשוט עניין של זמן.
למה לא מסכימים סיר בגן? מה הקטע
לא מלחיצה בכלל. בגמים של משרד החינוך אסור סירים מטעמי בריאות והגיינה היום עשה בבית באסלה, בעמידה! זו התקדמות, לא?
מה ששילגיה כתבה
כל הכבוד לאיתן!!!!!! באסה שאסור סירים... תגידו, איך ילד נגמל עושה בסיר פיפי? יושב ומכניס את הבולבול או בעמידה ובטח ישתין לי על כל המסביב של הסיר.... אני פשוט לט מנוסה בגמילת בנים...וינאי כבר עושה פיפי בסיר אבל רק בתוך המקלחת. הוא עומד ואני שמה לו סיר והוא עושה. אבל הוא יכול גם בישיבה? יכנס לשם הבולבולון?
איתן עומד ליד הסער וזה נכנס לו לתוך. בסוף כשהזרם כבר חלש אני מטה (מהמילה להטות) את הסיר קצת לכיוונו. אבל גם בלי זה מכנס. מקסימום נפלות כמה טיפות על המסגרת של הסיר. לתחתון לא מגיע. כן, גם אני לא מבינה עד הסוף איך זה עובד
אכן צרות של בולבולים
אין לי בנים, אבל בשביל שיהיה עצמאות עם מקטין אסלה קנינו שרפרף נמוך ורחב (שיהיה יציב) ועולים עליו כמו מדרגה
יאיר תמיד אהב לעמוד . נדב בהתחלה ישב שניהם התחילו עם הסיר ... קקי היה סיפור נפרד (לקח להם איזה שבועיים שלושה ... איתן בהחלט בדרך הנכונה . כל הכבוד למתוקי !!!!