בעיה של דתיות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז ככה - קניתי למעין שמלה ממש חמודה והיא קצת התכווצה לי בכביסה ועכשיו היא ממש קצרה. מה לעשות? להעביר למישהי קטנה יותר? חבל לי על השמלה ואני מרגישה פספוס כי היא חדשה
22 תגובות
עמוד 1
  • מעיין בת 4..?
    היום? או שהסרגל לא מעודכן..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • בת 5. שמתי לה מכנסיים קצרים מתחת, אבל לא רואים אותם.
  • אז היא בגיל של הודיה..
    אני שמה טייץ 3/4 מתחת..
    "וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
    אוהבי ה', יראי אלוקים.
    אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
    ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
    ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • רעיון מעולה. לגן היא לא תוכל ללכת ככה, כי אנחנו עדיין בגן שפה של החינוך החרדי, אבל לפחות בחופש הגדול נוכל לחרוש את השמלה.
  • תחזירי לחנות ותחליפי. אם כיבסת בהתאם להוראות זה לא אמור להתכווץ


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • יש מצב שכיבסתי לפי ההוראות, אבל לא יבשתי לפי ההוראות. היתה שמש ממש חזקה ביום שישי ותליתי כביסה בשמש. שמש מכווצת, נכון?
  • לכי תנסי. זה תלוי בבד ולפעמים ספציפית בבגד.

    יש לי בגדים רבים שמתייבשים בשמש חזקה ולא קורה כלום.


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • את לא מכירה פתרונות של דתיות?
  • אצלי ליאל בת שש ואין לי בעיה שהיא תלבש שמלות קצרות, כמובן שלא עד הטוסיק, אבל מעל הברך לא מפריע. כמו שאמרו אפשר לשים טייץ או מכנסון מתחת ולא יראו לה את התחתונים, ויש את התחתיות עם תחרה שזה מאוד יפה.

    ותנסי להחליף, מי יודע? אולי תצליחי!

    רותי
  • מה עם חצאית בסיס מיתחת ?
    כמו ששמים בטוניקות ...

  • אני תמיד שמה להן טייץ, גם אם השמחה לא קצרה. לא קשור לדת
    פייס: ortal_hori


  • אני שמה טיץ אבל בכלל אין לזה קשר לצנוע!!!!!
    פשוט מגעיל אותי לחשוב שהיא יושבת בחצר שם ובארגז חול עם שמלה ותחתונים והכל נכנס לה לעניינים...
    יותר נקי ככה!!!
    הרעיון של התחתית תחרה ממש מקסים בעיני
  • השאלה היא מה זה קצר?
    דבר שני שמלה לא מתכווצת בייבוש אלא רק בכיבוס עצמו כך שזה פגם בבד!
    תמי ד תקני מידה אחת יותר
    אם השמלה היא טיפה מעל הברך הייתי שמה לה טייץ אם היא ממש קצרה אז חצאית בסיס

    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
  • תודה על התשובות
  • לא להרוג אותי בבקשה,
    אבל אני לא מסוגלת לראות בשיא החום ילדות עם טייץ וחצאית,
    זה הורג אותי- הרי אני בעצמי לא הייתי מסוגלת, אז למה שאשים לילדה?
    אם כבר אז לשים רק טייץ קיצי נושם ונעים, ואז בשביל מה החצאית?
    אני הולכת אומנם רק בחצאית, דתית לאומית למהדרין, אבל לילדה? בכיתה א' אתחיל להלביש לה חצאיות, ועד אז שתהנה עם מה שהכי נוח.
    ובאשר לחינוך תסלחו לי אבל יש לי דברים הרבה יותר חשובים להנחיל לילדה בגיל הזה.
    בגן שלה ביקשו בתחילת שנה להלביש רק חצאית עם טייץ למטה, אבל אותי זה לא מעניין, אני שולחת לגן איך שנראה לי שיהיה לה הכי נוח להתרוצץ, לשחק ופשוט להיות... ילדה!
  • להיות ילדה עם חול בטוטה?.....לא תודה
    פייס: ortal_hori


  • בייבי בום - יש מזגן בגנים של הילדים. לפעמים אני אפילו חוששת שאולי קר להם שם.
  • כשאני הולכת עם חצאית (לעיתים רחוקות..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • גם אצלנו אין מצב ללבוש חצאית בלי טייץ, קצר 3/4 זה לא משנה.

  • חחחחחח לא ברור מה עבר לי בראש כשכתבתי טייץ עם ' . אני לא מבטא את זה ככה. באמת שלא.
  • התכוונתי שאם כבר לובשים טייץ אז בשביל מה החצאית? לא יותר נוח ללכת פשוט עם טייץ וזהו?
    וסתם שתדעו באשר לחצאית והיגיינה- יש חצאיות בH&M שמחובר להן תחתונים. כלומר, זה בילט אין...ככה לא נכנס כלום ובכל זאת מאוורר.
  • בגלל שהגדולה כבר בגיל שהיא רוצה חצאיות, חכי כשהיא תבחר לך את החצאיות ש"מהממות" ואלה שסתם "איכס"כבר לא תצליחי לקנות לה מה שאת רוצה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה