כבר מלא זמן לא שמתי... אז הנה לכן: - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • האם תוכלו לזהות מה התכוון לומר הישראלי המצוי במשפטים הבאים באנגלית? (התשובות למטה)

    1. She is animal in Tel Aviv
    2. We came to the same valley
    3. Let's talk postcards
    4. Acrying of traffic signs
    5. In eyes distruction
    6. I explained my face to him
    7. What was was was was, what will will will will
    8. This car is in the end of the road
    9. I don't have hair from here and from here
    10. You can make eight numbers

    תשובות
    1. "היא חיה בתל אביב"
    2. "הגענו לעמק השווה"
    3. "בוא נדבר גלויות"
    4. "בכי תמרורים"
    5. "בכליון עיניים"
    6. "הסברתי לו פנים"
    7. "מה שהיה היה, מה שיהיה יהיה"
    8. "המכונית הזאת היא סוף הדרך!"
    9. "יצאתי קרח מכאן ומכאן"
    10. "אתה יכול לעשות שמיניות"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    רוזן אחד ואשתו נכנסו למסעדה יוקרתית.
    •רב המלצרים ניגש אליהם ושאל את הרוזן אם הם רוצים להזמין.
    האשה התערבה ואמרה "אני אדאג לשתי ההזמנות".
    •רב המלצרים היה מופתע אך הוא שמר על ארשת רצינית.
    לי , היא החלה ואמרה כמנה ראשונה אני ארצה כבד אווז, לאחר מכן אווז בתפוז, ולקינוח, עוגת תות שדה".
    •"ומה לאדון?"
    •האדון יקח כמנה ראשונה גזר מרוסק, לאחר מכן גזר מבושל במים, לשתיה, מיץ גזר ולקינוח גלידת גזר".
    •רב המלצרים העיר "האדון בודאי בדיאטה".
    •"לא, האדון לא בדיאטה, אבל כל עוד האדון יזיין כמו שפן, הוא יאכל כמו שפן"!!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    משפחה ערבית החליטה לשים את הסבא עבדאלה בבית אבות.
    לבסוף הם שמו אותו בבית אבות אוסטרלי.
    לאחר מספר שבועות המשפחה באה לבקר את סבא עבדאלה

    איך אתה מרגיש כאן שאל הנכד את הסבא
    מצויין עונה הסבא, כולם פה כה חביבים ומנומסים

    אנו שמחים מאוד עבורך, כי דאגנו מכך שאתה שונה פה מכולם

    או לא, מתייחסים בכבוד כאן לכולם, אומר עבדאלה בחיוך רחב, נמצא כאן מוסיקאי בן 85 שלא נגע בכינור כבר 20 שנה וכולם קוראים לו "המאסטרו",

    יש פה שופט בן 95 שלא היה בין כתלי בית המשפט כבר 30 שנה וכולם קוראים לו : כבודו",

    יש פה רופא שיניים בן 90 שלא עשה סתימה כבר 25 שנה וכולם קוראים לו : "הדוקטור"

    ואני,

    אני כבר 35 שנה לא עשיתי סקס וכולם קוראים לי :

    "The ****ing Arab"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    הבעלים והמייסד של מותג האופנועים "הארלי דייוידסון", ארתור דייוידסון, מת ומגיע לגן-עדן.
    בשערי הכניסה פוגש אותו המלאך האחראי ואומר לו: "בגלל שהיית אדם טוב והאופנועים שלך שינו את העולם, אתה ראוי לבחור לצד מי תבלה בגן-עדן".
    ארתור דייוידסון חושב קצת ואומר "אני רוצה לבלות קצת עם אלוהים".
    המלאך עולה איתו למעלה, אל פסגת גן העדן, ומכניס אותו לחדרו של אלוהים.
    כשהוא נכנס, אלוהים מזהה אותו ואומר "אז אתה הבחור שהמציא את אופנועי ההארלי דייוידסון?"
    "כן, זה אני..", אמר ארתור.
    "מה הביג דיל להמציא משהו לא יציב, שרק עושה רעש?"

    "סלח לי, אלוהים, אבל אתה לא זה שהמציא את האישה?", שאל ארתור.
    "אה, כן...", ענה אלוהים.
    "אז אם אנחנו כבר מדברים, מקצוען למקצוען, יש פגמים רציניים ביצור של ההמצאה שלך:

    1. יש חוסר עקביות מחריד בין הדגמים בחלק הקדמי.
    2. יש נטיה להגיע לרעשים נוראיים במהירויות גבוהות.
    3. האיזור האחורי נוטה להיות רך מדי עם השנים ולא שומר על יציבות.
    4. הכניסה קרובה מדי לאיזור הפליטה.
    5. הוצאות התחזוקה פשוט לא אנושיות.

    "הממ", תהה אלוהים, "יתכן שיש אמת בדבריך. המתן רגע".
    אלוהים הלך למחשב העל שלו, הקליד כמה אותיות וחיכה לתוצאות.
    המחשב הדפיס נייר ואלוהים לקח אותו לידיו וקרא.
    "ובכן, יתכן וההמצאה שלי מלאת פגמים", אמר אלוהים לארתור, "אבל לפי הנתונים הסטטיסטיים שאני רואה כאן, יותר גברים רוכבים על ההמצאה שלי מאשר על ההמצאה שלך".
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    שיהיה יום קריר וכיפי
7 תגובות
עמוד 1

  • גדולללללל!!!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."



  • יואוו הראשון פשוט קורעעע
    פייס: ortal_hori


  • גדול !!!!!!!
  • טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה