אז חזרתי עכשיו מהרופא ביקשתי ממנו בדיקה פנימית,
הוא בדק ואמר שיש מחיקה 50% ופתיחה של 1.5 ס"מ

טוב יותר טוב משבוע שעבר זה בטוח! (היה צוואר ארוכי וארוך סגור ומסוגר)
ניסה לעשות סטרי פינג אפילו שאמר שצריך 2ס"מ נראה אם יתפתח משהו...
אני כבר השלמתי עם זה שפשוט צריך לחכות שיבוא הרגע הנכון כי אם השמן קקי (קיק) לא עזר אז שום דבר מלבד עוד זמן לא יעזור.