עידכון ממני - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז חזרתי עכשיו מהרופא ביקשתי ממנו בדיקה פנימית,
    הוא בדק ואמר שיש מחיקה 50% ופתיחה של 1.5 ס"מ טוב יותר טוב משבוע שעבר זה בטוח! (היה צוואר ארוכי וארוך סגור ומסוגר)
    ניסה לעשות סטרי פינג אפילו שאמר שצריך 2ס"מ נראה אם יתפתח משהו...
    אני כבר השלמתי עם זה שפשוט צריך לחכות שיבוא הרגע הנכון כי אם השמן קקי (קיק) לא עזר אז שום דבר מלבד עוד זמן לא יעזור.
25 תגובות
עמוד 1
  • זה מעולה
    פייס: ortal_hori


  • מה שבטוח שאת בדרך הנכונה .
    לי עשו סטריפניג בפתיחה של 1 .. הרופאה אז אמרה ששוה לנסות . באותו רגע התחילו לי צירים . אז באמת שווה לנסות
  • מעולה.מחר את כבר בבית היולדות. תראי שכבר הלילה תרגישי צירים קלים שיתגברו
    יופי שהלכת
    בהצלחה ותעדכני

  • בסוף הוא יצא ... השאלה היא מתי?
  • אז כמובן שאני עדיין בעבודה אבל היו בלילה סוג של צירים למשך איזה שעה שעתיים ועכשיו נאדהההה!!!
    מקווה שיתגברו במהלך היום (הימים הקרובים)
    הרופא אמר לי שהוא רשם במחשב שעשה משהו כמו "מיני סטריפינג" או משהו דומה כאילו סטריפינג אבל לא 100% בגלל שהצליח להכניס רק אצבע אחת
    נחכה ונראה-זה הרי מה שנשאר לי לעשות...

  • איזה בית יולדות ואיזה נעליים
    אני בעבודה כרגיל שום דבר לא מתפתח בנתיים
  • סליחה מראש על הגועל אבל הייתי חייב לשאול, יכול להיות שלקראת לידה ההפרשות מהנרתיק מתרבות??? זה לא אמיתי מה שקורה לי

  • פייס: ortal_hori


  • זה בטוח לא מים כי זה כבר שבוע+ וזה צהבהב ויחסית סמיך לא נוזלי כמו מים משהו מטורף!!
    סליחה מראש מכולן על התיאור המרגש...
  • HE20 באיזה שבוע את ?
    גם לי יש הפרשות בזמן האחרון כמו בתיאור שלך....

  • בהריון עם שקד הרופא אמר לי בזמנו שבהריונות עם בנות יש יותר הפרשות...

    בכל מקרה בהצלחה!!!



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אני ב38+
    טוב אם את גם מכירה את זה אז נרגעתי...
  • עוד לא ילדת?!?

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • לא אבל בדיוק נכנסתי עכשיו לראות אם יש כבר מישהי פעילה הבוקר.
    אני משעה 5 מרגישה משהו לא מצליחה להחליט אם זה צירים או לא (להזכירכם הריון שלישיח):
    יש לי כל 5-6 דקות די קבוע (כבר שעה וחצי) התקשרויות של הבטן ומשהו שתופס אותי חזק לכמה שניות (חצי דקה) ומורגש דווקא בבטן התחתונה אבל ממש כואב ולא נעים!!
    איך לעזאזל אני יחליט אם זה ציר או לא/????
    פליזזזז help!!!!!
  • נשמע כמו צירים
  • אא להגיד שזה לא כואב ז כואב מאוד!!!!
    אבל משום מה זכור לי מה פעמים הקודמות סבל יותר גדול מזה
    אני ינסה להיכנס לאחיות בקופה ולבקש מוניטור מקווה שיסכימו ולא ישלחו אותי מיד לבית חולים
  • אצלי התחילו צירים נסבלים בהחלט וכשהגעתי לחדר לידה עם יקיר כבר הייתי בפתיחה של 5
  • יש כאן אפשרות במרפאה להיבדק אצל רופא ולעשות מוניטור רק בשעה 11.
    כרגע אין לי ברירה אלא לחכות אלא אם כו יתפתח משהו חדש...
    משום מה אני יודעת שזה לא כאבים רגילים זה צירים ככל הנראה אבל הם קצרים בערך 20 שניות ולכן לא בא לי ללכת לבית חולים עדיין סתם יחזירו אותי הביתה
  • תעדכני
  • איזה כיף לךךךךךךך

  • נשמע שזה זה ..
    גם לי בהריון האחרון לקח זמן להבין שזה צירים אמיתיים (גם לי זה היה הריון שלישי
  • מסתבר שלמישהו שם בפנים ממש נח ונעים ולא רוצה לצאת.
    חזרתי עכשיו מהמרפאה :
    הרופא קודם בדק וראה שהמצב של לפני יומיים נשאר אותו דבר בדיוק!!!! פתיחה של אצבע ומחיקה 50% שלח אותי בכל זאת למוני טור שהראה שיש צירים ואפילו חזקים 100-120 אבל לטענתם אלו הברק סטון מכיוון שהם מאוד לא מסודרים!!!! כל 5 ד ואחר כך 10 ד וכו וכו בקיצור לא נראה בכיוון בכלל ועכשיו בשעה וחצי האחרונות זה הפסיק לגמרי בקיצור אני מיואשת לחלוטין!
    ובסטיק של השתן רואים עקבות חלבון מה זה לעזאזל אומר?????
  • לא יודעת מה אומרת הבדיקת שתן
    אבל שמחה בשבילך שיש התקמות
  • נראה שיש התקדמות... אבל למה את מלחיצה את עצמך ככה?
    כשהגוף בלחץ הכל יותר כואב, לא מתקדם וכו'.

    אני מבינה את הרצון והחוסר סבלנות (במיוחד בחום הבלתי נסבל של הימים האחרונים) אבל תראי שברגע שתרפי...הכל ילך מהר יותר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה