איך שרדתן את החופש המײותר הזה?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • פייס: ortal_hori


23 תגובות
עמוד 1
  • באמת חופש מיותר
    איך הם כל פעם מוצאים עוד איזה יום שחייבים להם?????
    אצלי הקטן היה במעון כרגיל והגדולה סידרו להן איזה קייטנה עלובה היא לא אהבה את הרעיון של ללכת לשם אבל לא היתה לא ברירה יותר מדי...
  • באמת חופש מיותר
    איך הם כל פעם מוצאים עוד איזה יום שחייבים להם?????
    אצלי הקטן היה במעון כרגיל והגדולה סידרו להן איזה קייטנה עלובה היא לא אהבה את הרעיון של ללכת לשם אבל לא היתה לא ברירה יותר מדי...
  • כולם בבית שמחה וששון (ואני גם מטפלת בתינוק בן שנה אז עוד אחד ....)
    אח"כ היינו קצת אצל אחותי ולקינוח ... אבא שלי חגג היום יומולדת (עד 120...) אז הלכנו כולנו יחד אליו עם עוגות ומתנה היה נחמד .
    הריח באויר עכשיו חונק אותי קשות
  • כמו ששורדים את שאר הימים המיותרים
    כמו ששרדנו בגשר בין כיפור לסוכות ואיסרו חג למיניהם....
  • היום יצאתי עם הילדים לבקר את אמא שלי בבית החלמה היא ממש שמחה וגם הם
  • שרדתי מעולה. הילדים בגן ואני בחופש של יומיים בבית..יש יותר טוב מזה?
    שאף אחת פה לא תהרוג אותי

  • גם אני שרדתי מצויין - שמתי את יונתן אצל אמא שלי ונפשתי במלון בראשית
  • גועל נפש החופשים האלה

  • עדיין שורדים
    אבל הילדים מקסימים בינתיים,
    ומחר כבר ממלא נגמר.
    אם כבר אני מתה מפחד מהחופש הגדול שמתקרב לו בצעדי ענק...
    ועוד שבועיים...נחשו מה? שבועות....
  • יש צהרון! ראשון ושני!! ובא לציון גואל!!

  • אני בעבודה, הילדים אצל אבא שלהם כל החופש אז אני שורדת מצויין
  • יש צהרון! ראשון ושני!! ובא לציון גואל!!

  • אני כמו לירון

  • אחת ויחידה,
    לא המצאתי את זה....

  • בלי יעקב זה ברור שיש מילוני ימי חופשה
    פייס: ortal_hori


  • זה היה בתוכנית שלו אתמול - יום ראשון,בלילה....
    שווה לראות את זה.


  • אתמול היינו בבית
    היום לניצן היה גן ושתי הגדולות היו איתי בטיול בירקון



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4373794,00.html

    ותקראו עד המשפט האחרון

    האם יעקב נתן נתונים של מדינות אחרות? בכמה אנחנו "מובילים" על אחרים?

    כשהייתי בארה"ב בתור ילדה היינו לנו לא מעט חופשים כולל חופש גדול וחופשת "אביב"

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • אתמול לא היה גן והיום כן. אתמול לקחתי חופש כדי להיות איתו ובסוף היינו כל היום בבית כי היה חם ולח. סתמי ומעצבן כי משכתי בלילה ערה כדי להשלים משימות.

    תתחדשי על הצבע והגבות
  • תודה, פשוט אמא
    פייס: ortal_hori


  • אין לי מושג סתם שאלתי, פשוט אני מכירה מערכות חינוך בכמה וכמה מדינות שם יש לנו קרובי משפחה (דוגמאות: ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, אנגליה, ועוד) שקיימים אצלם החופשים שהזכרתי פלוס החופש ה"רגיל" של יולי אוגוסט

    הבעיה היא לא החופשים בחגים, אלא שאין מענה לחופשות האלו ואין הבנה מצד המעסיקים.

    אבל אני לא מבינה (אין לי עדיין ילדים מעבר למעונות התמ"ת, שלמדו כרגיל:)
    אין קייטנות צהרונים בימים האלה של החגים? באמת אין כיסוי כלשהו לימים האלו? תמוה לי!


  • עד שנה שעברה היו, עכשיו הם מכסים רק חלק כי הגדילו את החופשות

    שהם יגדלו תביני
    פייס: ortal_hori


  • אצל הגדול שנה הבאה הייתי אמורה להבין אבל הוא הולך לגן שמסונף לתלמוד תורה כך שלמזלי יהיו לו את החופשים שלהם- דהיינו, בערך כמו במעון, כולל שבועיים חופש ב"חופש הגדול", ובלי שום חופש מיותר יום אחרי לג בעומר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה