קודם כל, תודה לכולכן על התמיכה והעצות.
טוב אז ככה, בסוף שבוע הצלחתי להרגיע את הבכי באמצעות טיפות רסקיו.
אבל... אז בשנייה שהבעל יצא מהבית פצחתי בבכי שאין לי מושג איך להסביר אותו
או שכן כמו שאמרתן... הורמונים....

בעלי יעץ לי לכי לישון לפני שיצא ואמר לי שאני לא חייבת לטפל בכביסה (חמוד).
אבל אני החלטתי שלא משנה מה אני לא נכנסת עכשיו למיטה אלא הולכת ומתלבשת למרות כל הקושי מארגנת את התיק של העגלה ויוצאת החוצה.
הייתי למטה אולי עשר דק'. עשיתי סיבוב מסביב לפארק ישבתי על ספסל אולי 5 דק' (כתבתי איזה שני sms). ואז ראיתי שהקטנה מתחילה להתעורר והתחלתי לצעוד חזרה
כדי שלא יהיו סצנות של בכי וגם כדי שלא אצטרך להניק בחוץ. אומנם הילדה הזאת מדהימה ומאוד נוחה אבל כפי שכבר אמרתן עדיין שום דבר לא צפוי...
חזרתי הביתה עכשיו, הקטנה טרם התעוררה (השארתי אותה באמבטיה של העגלה) ואני עדיין עם דמעות בעיניים שוב לא ברור לי על מה ולמה (הרי כבר ירדתי למטה) ואני לא כ"כ יודעת מה לעשות.....הצעות? רעיונות?