בבקשה חוו דעה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • על המקרה הבא:
    מה הייתן עושות?
    יש לכן עמיתה לעבודה, מותק, באמת מותק של בחורה. נעימה, חייכנית, מסבירת פנים לכולם. ויש לה בעיה אמיתית: יש לה ריח גוף רע. היא ככל הנראה לא מודעת לכך. וחשוב לי להדגיש: היא באמת באמת מתוקה. מעולם לא שמעתי אותה מתלהמת, צועקת, מתרגזת או רבה עם מישהו. תמיד מחייכת ונכונה לעזור כשמבקשים. מתחילות להיות לחישות בעבודה על כך ש"צריך להגיד לה", ו"אי אפשר יותר ככה"...
    לי זה הרבה פחות מפריע. אולי בגלל שאני לא מייחסת שום חשיבות שהיא לדברים כאלו, ואני גם לא סטרילית, מטבעי.
    כשאני חושבת על כך ש"הולכים להגיד לה", נחמץ לי הלב. כי אני יודעת שהיא תפגע. מאד תפגע.
    מה הייתן עושות?
    תודה
27 תגובות
עמוד 1
  • אני גם לא מהסטריליות..
    אני בד"כ מנסה להתעלם.

    זה עד כדי כך בלתי נסבל שהן לא יכולת להבליג?
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • היי
    קונים לה מתנה לכבוד ההשקעה בעבודה/לכב חג שבעות סט של ספיד סטיק/בושם/דורדורנט-ושות'+ מכתב הערכה/חג שמח
    כך תופסים2 ציפורים במכה
    בהצלחה
  • גם לי קרה בעבודה שישבה איתי מישהי חדשה עם ריח נורא בחדר בלי חלון!!!
    הבחורה לא הייתה מתוקה בכלל אבל עדיין לא העזתי להגיד משהו... אחרי כמה ימים היא הביאה בושם וריססה בחדר כל כמה זמן אחרי שבוע היא עזבה...למזלי...
    תכלס אני חושבת שזה לא לעיניין להעיר. לי למשל מפריע ריח סיגריות כשמישהו נכנס לחדר אחרי שהוא עישן למרות שכבר לא מעשן אני מריחה את זה ועל זה אף אחד לא יעיר...יש גם ריח של בושם שאני לא סובלת ועושה לי חשק להקיא...
  • אז אין לי פיתרון אבל יש לי המלצה כי תמיד יש את המישהו הזה שיעיר ובסופו של דבר ולכן הכי טוב לא להיות נוכחת כשזה קורה
  • ואו.. לא נעים.. תרתי משמע!

    לא יודעת מה הייתי עושה, אבל בטח שלא מעירה בעצמי...

    בתכלס נראה לי שלא יפה להעיר... אולי יש לה בעיה
    אולי היא מאלה שמשתמשים בדיאודורנט ובבושם ועדיין לא הכי עוזר
    יש כאלה עם בעיה של ריח גוף כזה...

    קיצור סיטואציה לא פשוטה


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • פעם נכנסתי לשירותים במשרד כלשהו וכשסגרתי את הדלת ראיתי שלט שהיה כתוב בגוף שני וביקשו שם לשים דיאורדורנט ולהתקלח לעיתים תכופות כדי שלכולם יהיה נעים יותר. מן הסתם זה נכתב בגלל מישהי ספציפית, אבל בשלט לא היה כתוב שם, אז לא היה מקום להיעלב כי כל אחת רק תוהה אם מדובר בה
  • אז אולי אם לך זה פחות מפריע ואת חושבת שתוכלי להיות עדינה יותר תגידי לה?

    לי מאוד מאוד מאוד מפריע ריח גוף, ריח זיעה יכול להביא אותי לידי הקאה, ריח גוף של אחרי אכילת בצל חי או שום חם מזעזע גם הוא....

    מצד אחד לא נעים לפגוע מצד שני זה באמת מאוד מפריע וגם לא מאפשר עבודה סדירה למי שיש לו רגישות יתר לריחות....


  • בעייה בעייתית .
    בחיים לא הייתי אומרת .. וגם אני יודעת להבליג ריחות (בד"כ ...)
    באמת כואב לי הלב
  • אין מצב שאני אומרת לה.
    אני חושבת שלומר דבר כזה לבחורה צעירה (שנות ה - 30 המוקדמות), יפה, מטופחת, נחמדה, חייכנית, כולה כוונות טובות, שכל חטאה היחיד בעולם הוא שיש לה (כנראה לא באשמתה וללא מודעות למצב) ריח גוף חזק ולא נעים - זה דבר שיכול להביא לבכיה לדורות. היא יכולה לפתח תסביכים, דכאון... ועדיין אני לא מדברת על הפגיעה האישית הקשה מאמירה חסרת טקט שכזו.
    אני חושבת שביחסים בין אנשים, אנחנו צריכים שיהיו לנו גבולות (של נימוס, של טקט, של פוליטיקלי קורקט... תקראו לזה איך שבא לכן) שאותם לא אומרים.
    זה אחד המקרים האלו.
    אני אגן על הבחורה הזו עד כמה שאני יכולה, ואם בכל זאת מישהו/י יפתח את הפה שלו , יכאב לי מאד.

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • אם זה ממש מורגש ודוחה - הייתי אומר. אני לא מסוגלת לשמור בבטן
    פייס: ortal_hori


  • אני מאוד רגישה לריח גוף, ולי היה מאוד מפריע אם היתה עובדת איתי מישהי/ו עם ריח גוף לא נעים.
    אבל את צודקת זהבחורה יכולה מאוד להיפגע כי כנראה שיש לה בעיה שאין לה שליטה עליה, כנראה שלא מדובר בסתם למרוח דאודורנט.
    יש אנשים עם ריח גוף חזק ולא נעים שבא לא בגלל היגיינה לקויה, וזאת באמת בעיה אמיתית.
    אני במקרה הזה לא הייתי אומרת כלום,
    זה נכון שהייתי סובלת כי האף שלי די רגיש, אולי הייתי מנסה לא לעבוד איתה צמוד מדי,
    אבל הייתי שותקת.

    אין לך שליטה על הפב של אחרים, ואני מניחה שבמוקדם או במאוחר מישהו ידבר,
    וכמובן שהיא תיפגע מאוד וזה יהרוס אותה מן הסתם.
    לצערי זה עניין של זמן, כי לא לכל אחד יש את הרגישות לרגשותיו של האחר ולא כל אחד יהיה מוכן לסבול ריח לא נעים על מנת להגן על אותו בן אדם שלא אשם ישי לו ריח גוף חזק.

    הדעה שלי שאת צודקת, ואני גם הייתי מתנהגת כמוך,
    אבל בסופו של דבר היא תפגע כי מישהו יגיד לה
  • בעיה קשה

  • בחיים לא הייתי אומרת (היה לי מקרה כזה) - גם לא באמת כזה מפריע לי..

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • גם אני מאוד רגישה, גם לריח גוף שלי ולכן אני שמה דאודורנט גם על הגוף וגם על החולצה באזור בית השחי. בקיץ אני שמה בתדירות גבוהה ונמנעת מחולצות (רק גופיות)

    האמת, נראה לי שהייתי רוצה שחברה תגיד לי ואוכל לנסות לפתור את הבעיה מאשר שכולם ימשיכו לדבר מאחורי הגב
  • מסכימה איתך לחלוטין, אני לא רואה את עצמי לעולם מעירה בנושא כל כך אישי ורגיש למישהו. אני חושבת שזה חציית קו והבכה של אותו אדם.

    במידה וזה כל כך מפריע להן הפתרון של net נשמע לי הכי פחות מביך ומתקבל על הדעת.


  • לא מצב נעים בכלל
    דעתי היא כמו של net

    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
  • אין לי מושג מה הייתי עושה, למרות שאני נורא רגישה לריחות
  • תודה בנות, על התגובות.
    אני גם חושבת שזה חציית קו אדום ביחסים בין בני אדם.
    למי מאיתנו אין מעט "ניחוחות" ביום קיץ מהביל, בו אנו עובדות ומסתובבות במקומות, ואולי גם נעזרות בתחבורה ציבורית ונמצאות מחוץ למשרד?
    קשה לי להאמין שיש כאלו ש"חסינות" לגמרי מפני זיעה, ניחוחה וכתמיה מתחת לבתי שחיה.
    להעיר כזו הערה לחברה לעבודה - זה לא אנושי בעיני.
    ומילה לבעלות האפים הרגישים:
    איבר מעט יותר רגיש מאף, הוא איבר הנפש. בנוסף, קל יותר לשבור את איבר הנפש, מאשר את איבר האף. תחשבו על זה.
    ואני אומרת את זה בהיותי גאה לעבוד באופן צמוד במשך מספר שעות ביום בחדר אחד עם אנשים שבמקרה הטוב אינם מודעים כלל וכלל למראם וריחם, ובמקרה הפחות טוב הם דרי רחוב שפשוט, אין להם אמצעים כדי לפתח מודעות שכזאת למראם וריחם.
    והם עדיין בני אדם, שראויים ליחס אנושי ואמפטי.
    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • שרון אני פשוט אוהבת אותך
  • שרוני את מקסימה
  • שרון -
    מאחלת לך שלעולם לא תהיה לך רגישות יתר באף אחד מהחושים.
    מאחר ואין לך אל תזרקי סיסמאות כי אין לך מושג מה זה אומר שגם ריח קלוש ולא נעים לא מאפשר לך להעביר יום עבודה כמו שצריך, שהנסיעה בתחבורה ציבורית הופכת סיוט, שהעלייה במעלית בלתי אפשרית, שאי אפשר להתרכז בכתה, שמאלץ לסגור חלונות בבית כי מישהו אחר מבשל, שמביא עצבים ברמות שאי אפשר להבין אותן.....
    ואת יודעת מה? אם כ"כ אכפת לך עליה עדיף שהיא תשמע את זה ממישהי שתעשה את זה בדרך נעימה וטובה, יכול להיות שהיא בכלל לא מודעת לזה, אבל עדיף לבוא בנעימות מאשר שמישהו יזרוק לה את זה באיזה ויכוח דוחה....
    את שאלת מה אנחנו היינו עושות, עניתי לך ויצאתי הלא בסדר משום מה. לא אענה לך יותר אם את מפנה תגובה שביקשת כנגדי.
    אבל נכון לעכשיו את זו שיודעת שיהיה מי שייגש אליה ויגיד לה את הדברים, סביר להניח בדרך הרבה פחות מכובדת ממישהי שאכפת לה ממנה. ואת חושבת שנאה יותר לא לעשות עם זה שום דבר, להשאיר את המצב כמו שהוא כך שאנשים ימשיכו וידברו עליה מאחורי הגב, ימשיכו וירכלו וימצאו עוד ועוד דברים רעים לומר עליה (כי זו דרכה של רכילות)...
    אז רק תדעי שאת עושה כאן מעשה מאד לא חברי ומאוד פוגעני מתוך מודעות מלאה.
    תחשבי על זה.


  • לינבר
    כמה שאני מבינה אותך בעיניין הריחות...יש לי בעיה כזו עם סיגריות. אני מריחה אותם ממרחק רב. אני לא יכולה לרדת לגן משחקים עם הילדים שלי כי מעשנים שם. אני צריכה לסגור חלונות כל פעם כשהשכנה לידי מעשנת. אני עוברת מקום באוטובוס אם יושב לידי מישהו שעישן. והכי גרוע זה שעזבתי מקום עבודה מעולה בגלל שעישנו שם (הרחתי את זה גם מחדר עישון שלהם שהיה בלי דלת והמשרד שלי היה בסוף המסדרון).
  • שרון
  • ואם אין לה מה לעשות בנידון? ואם היא משתדלת ומטפחת את עצמה ובכל זאת יש לה בעיית ריח? במה תועיל האמירה? ואחר כך יבואו האנשים במשרד ויאמרו אפילו שאמרנו לה היא לא עושה כלום.

    אם אנשים רוצים לדבר ולרכל הם יעשו את זה בכל מקרה. אני בהריונות מפתחת חוש ריח רגיש במיוחד שהניחוח הכי קטן גורם לי להקיא,כך שאני באמת מבינה את הקושי ובכל זאת אני לא רואה לנכון להעיר בנושא כך כך רגיש ואישי שוודאי לא נעשה בכוונה או על מנת לפגוע באנשים.

    תחשבו על זה שזה מקום העבודה שלה, לא קבוצת חברות שאם היא נפגעת היא יכולה להתרחק או לא לראות שוב, היא מוכרחה לבוא לשם כל יום אחרי השפלה כזו, זה מצב לא נעים להעמיד בו אדם.


  • שרוני, את יודעת שאני פרקטית, נכון?
    אני הייתי פועלת לפי הרגשתי: אם את לא מסוגלת לבוא ולהגיד לה את מה שצריך, פשוט תהיי שם בשבילה, כך שכשהיא תיפגע, עדיין חברה טובה תהיה לה, שתתיחס אליה גם כשיש מבוכה באוויר. כי כמו שאמרו הבנות - יגידו לה בשלב כזה או אחר כי על מה שלא נעים - אי אפשר להבליג.

    מצד שני - למה לא לשלוח לה פתק אנונימי אבל מנוסח בנעימות? טון לא מתנשא ולא מעליב אבל שיסביר לה שעליה לעשות מעשה? חשבתם על זה?


  • נראה לי שלשלוח פתק אנונימי זה עוד יותר פוגע
  • בנות, תודה לכולכן. לכל מי שהגיבה בעניין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה