סקר - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • תגידו כשאתן לוקחות את הילדים לגלידה- אתן קונות גם לעצמכן?

    אני הולכת מדי פעם לכאלה יוגורטים, ואני מרגישה השמנה היחידה שמזמינה כוס גם לעצמה!
    עם כל הכבוד אני לא אוכלת מהכוס של הבנות שמלאה בסוכריות ועוגיות..
    כל הזמן האימהות האחרות מסתכלות ותו לא!



18 תגובות
עמוד 1
  • אם בא לי אז כן! למה לא?
  • אם בא לי בהחלט שכן !!

  • לפעמים כן ולפעמים לא.
    בכל מקרה בדרך כלל אין לי ברירה אלא לאכול מהכוס לילדים שעד שהם זזים הכל נמס..
  • בד"כ לא ...
    לפעמים כן
    כשהייתי בהריון , אז לפעמים היינו הולכים רק בשבילי אני הייתי אוכלת לבד והם לא רצו בכלל
  • אנחנו לא הולכים לאכול גלידה, אבל כשאני לוקחת את מעין לפלאפל אז הרבה פעמים אני מזמינה גם לעצמי.
  • ברור שכןןןןןןן

    זה כל הכיף..

    אני שמנה ואני גאה בזה
    פייס: ortal_hori


  • בד"כ לא,
    כי אני עסוקה בלעזור להם שלא ילכלכו את כל החולצה..
    אין לי זמן לאכול בנחת בעצמי!!

    אבל אל דאגה. בסוף יוצא שאני אוכלת הכי הרבה
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • כן. מזמינים גם לנו


  • אנחנו שהולכים לאכול גלידה אנחנו מזמנים במשקל יותר משתלם , וכולם נהנים וטורפים עם מלא שוקולד וסוכריות

  • זהו שאני לא מצליחה להבין מתי לא בא לכן

  • לא הבנתי למה לא....למה שאלך לקנות לה ולא אפנק את עצמי אם מתחשק לי?
    שיקפצו על האמהות המסתכלות
    אין אצלי בלי פרוזן יוגורט

  • אם יוצאים לאכול גלידה אז ברור שכולם אוכלים!!

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • ברור שכן!
  • אין מצב שאנחנו נכנסים למקום כזה בלי שאני אצא עם משהו גם
  • ברורו שכן!!!!!
  • אני לא. אבל אני לא דוגמה כי אני פשוט לא אוהבת גלידות
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • גם אני לא...
    אני לא נהנת כי כל הזמן מטפטף להם וצריך לעזור להם להשתלט...
    אני אוהבת גלידה כשאפשר לאכול אותה בנחת- ועם הילדים זה לא קורה.
  • כמו בייבי בום

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה