ילדים קרובים בגיל, בני אותו מין - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • איך לעזעזל אתם מפירידית בין התחתונים שלהם???
    השתגעתי כבר!
19 תגובות
עמוד 1
  • לכל אחת יש את המגירה שלה, וגם אם מתלבל אז מה?
    פייס: ortal_hori


  • תקני לכל אחת של חברה שונה !
    או לאחת רק חלק, ולאחת עם ציורים

    ממממממממממ
    ......

    מה עוד ????????..

    אבל כמו שאורטל רשמה.... מה זה משנה אם זה אחרי כביסה ??????
    הרי זה נקי
  • הורים של בעלי היו שמים נקודה או שתי נקודות עם טוש פרמננטי על התווית
  • חא מפרידה.
    הן לובשות אותה מידה וזה נראה לי מגוחך להפריד....


  • אם יש טיקט אז אפשר לסמן בו או אפילו לגזור חצי אצל חת מהבנות .
    http://www.holdthatpic.com/
  • אוף, לא נראה לי אסטטי להחליף תחתונים
  • אני גם יודעת של מי והן גם מזהות!! הכל!!!

    כך שלא יוצא שהן לובשות אחת של השנייה
    פייס: ortal_hori


  • בעיני זה נשמע לא הגייני. מה שהייתי עושה זה בוחרת צבעים - לדוגמא תכלת ורוד וצהוב - אביגיל, כל השאר מיכל (סגול, אדום, לבן)

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • על הטיקט הפנימי תסמני בטוש שלא יורד בכביסה את האות הראשונה בשם של כל אחת

  • אני לא מבינה מה לא הגייני


  • הילדים שלי הם באותה מידה והם לובשים אותם בגדים גרביים ותחתונים והכל באותו מדף, סלסילה.
    היינו בייעוץ בגלל בעיית התנהגות של האמצעי ואמרו לנו שכדאי להפריד את הבגדים כדי שלאמצעי תהיה הגדרה משל עצמו... אבל זה ממש מסובך כי להם לא ממש משנה ואנחנו לא זוכרים אז פשוט שמנו לכל ילד מדף וסלסילה כדי שלפחות הם ידעו שיש לכל אחד את המקום שלו. וזהו!
  • לא רואה איפה הבעיה
  • מראש מכבסים את התחתונים שלהן בניפרד. לכל אחת סלסלת כביסה לתחתונים.
    כל פעם מכבסים סלסלה אחרת ויודעים ככה של מי התחתונים שעכשיו התייבשו.
  • אצלנו הכל במשותף !!!!
    הם אפילו אותה מידה בנעליים ויאיר לפני שבועיים החליט להשאיל את הנעליים של נדב
  • מה לא הגייני? ז אחרי כביסה
    פייס: ortal_hori


  • אני בהתחלה הייתי מפרידה אבל מהר מאוד הסלסילה של שחר הפכה להיות סלסילה משותפת. ואפילו שהם לא מאוד צמודים בגיל גם הבגדים כבר מתחילים להיות משותפים או לפחות חלק מהם..


  • לא מבדילה
  • זו כנראה שריטה שלי עם ההבדלה
  • כשהיינו קטנות, לי ולאחותי היו את אותם התחתונים תקופה ארוכה...
    וזה ממש לא הפריע.

    נראה לי מוזר להפריד במידות זהות לבנות בגילאים האלו.

    עניין ה"הגדרה וה"זהות" אפשר ליישם בתחומים אחרים...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה