
באמת לא יפה שלא נתנו לך להיפרד...
סבתא שלי נפטרה כשהייתי בהריון הראשון
סבא שלי (בעלה) נפטר כשהייתי בהריון השני
סבא רבא שלי ( סבא של אמא שלי) נפטר בהריון הנוכחי שלי.
בכולם הלכתי ללויה לשבעה ולאזכרה!!!!
אבל אני יודעת שנשים נוספות שהיו בהריון לא נכנסו לבית עלמין...

