nogaunger - כנסי! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי נגה,
    אני מהפורום השכן,
    אבל אוהבת להציץ כאן גם לפעמים...

    אני מבינה שאת גרה בארה"ב, ניו יורק.

    אני עוברת ללוס אנג'לס בעוד כחודשיים,
    ורציתי לשאול ולהתייעץ קצת על המעבר, ההסתגלות, ילדים...
    אשמח אם תוכלי לעזור לי.
4 תגובות
עמוד 1
  • אני בסיאטל, לא יאומן אבל יש לך טיסה אפילו יותר ארוכה משלנו...בהצלחה
    עש לך מזל שהבנות שלך עוד קטנות, לקטנה שלי הכל היה קלי קלות.
    קצת יותר יקר שם מפה אבל גם המשכורות גבוהות שם.
    תחפשי בפייסבוק ישראלים בלוס אנג'לס בטח יעזרו לך.
    גוד לאק



  • היי נגה!
    תודה מראש על ההיענות.
    אני בעיקר רוצה קצת אינפורמציה...

    אני נוסעת בגדול לשנתיים ללימודי תואר שני,
    אבל אחרי זה - נחייה ונראה.

    בנות כמה היו הבנות של כשעברתם?
    האם ההסתגלות לשפה הייתה קשה?
    הבנות במסגרות? כמה זה עולה? מסגרות יהודיות או רגילות?
    האם את עובדת?
    יש לכם חברים? ישראלים? אמריקאים?
    עם מי את משאירה את הבנות כשאתם יוצאים?
    הריון בארה"ב - הבנתי שזה סיפור לא קל וזול בכלל...

    מה עם חגים יהודיים? חוגגים? המסגרות מאפשרות?
    יוצא לכם לטייל? באיזו תדירות?
    האם אתם צפויים לחזור?

    סליחה על ההפצצה... פשוט אני רוצה להפיג קצת את הערפל...
    תודה מראש
  • ג׳ף יש לי משפחה בלוס אנג׳לס
    אני חייתי בעצמי בסן דייגו
    דברי איתי
    פייס יש?




  • הרבה שאלות...יש לך באמת פייס??
    חפשי אותי כמו שמי כאן..



מותר ואסור לאכול בהריון והנקה