אקדים ואומר כמה שחיכיתי ככ הרבה זמן ללידה כבר ככה הלידה היתה קצרה יותר!!!!
יום שלישי בבוקר עוד עידכנתי כאן שיש צירים כל 5 דקות אבל לא ממש חזקים וארוכים וחזרתי מהמרפאה ששם בדקו ונשאר אותו מצב כמו יומיים קודם פתיחה 1.5 ס"מ ו50% מחיקה אחרי כמה שעות נעלמו הצירים כלא היו בכלל.
הייתי מיואשת והחלטתי כבר שאני אלד רק ב 2014 כנראה...
ב 19:00 בערב הלכתי לשירותים והבנתי שהפקק יצא לי (לאחר כמובן שביררתי קצת באינטרנט איך זה אמור להראות) התנחמתי שאני כבר לא אלד ב 2014 אבל אפשר להסתובב ככה גם שבועיים חשבתי לעצמי...



עוד הצלחתי למשוך את הבעלול להליכה של כמה דקות התקלחתי ונכנסתי לישון מוקדם (למזלי!!!)
בשעה 1 בלילה בול אני מתעוררת משמיעה של פיצוץ בלון בבטן!!!!! אמיתי!!!!
מרב שהייתי מסטולה מעייפות שיכנעתי את עצמי שזאת הקפסולה המזורגגת שהכנסתי לנרתיק כשנשכבתי לישון (עשיתי את זה כל ערב בשבוע וחצי האחרונים) אבל לא חשבתי למה רק הפעם יש כזה פיצוץ בבטן שלא כמו בימים הקודמים...
אחרי כמה דקות הרגשתי משהו יוצא לי אבל התעלמתי כי חשבתי שזה אותו שמן נר הלילה שיצא מהקפסולה הסתובבתי לצד השני והמשכתי לישון.
אני אקצר ואומר שמאותה שעה ועד 2 וחצי אני כל כמה דקות מרגישה שיוצא משהו חם ומתעקשת עם בעלי שזה השמן אפילו שמאה פעם בדקתי שזה שקוף וממש כמו מים




מזל שבעלי החליט לא להקשיב לי הוא העביר את הילדים לשכנה והזמין אמבולנס באומרו: "אני נוסע לבית חולים יש לי ירידת מים את באה????"
5 דקות אח"כ האמבולנס כבר היה למטה ונסענו.
שכחתי לציין שבשעה 2 כבר התחילו צירי טופת (שבדיוק להם חיכיתי בבוקר והם לא הופיעו) השלמתי עם זה שאנחנו נסע לביה"ח ונחזור כי אני הרי הולכת ללדת רק עוד שבועיים...
הגענו ב 3:10 לחדר קבלה אמרו לבעלי לחכות בחוץ ואני עוד צועקת לו מרחוק "תתפלל שזה התקדם לפחות ל2 ס"מ שאני אדע שמשהו התקדם..."
בודקת אותי מחיקה 100% פתיחה 5!!!!
כמה דקות אחרי כבר הייתי בחדר לידה עירוי נוזלים ועוד כל מיני פרוצדורות מעצבנות, הכנה לאפדורל ואני עם צירי טופת!!!
בערך ב4:15 קיבלתי את הישועה שנקראת אפדורל תןך 5 דקות הייתי בגן עדן המיילדת אומרת לי אני עוד 5 דקות אכנס נבדוק פתיחה.
אני שוכבת לי בנעימים במיטה היא באה בודקת-פתיחה 7!!!!
בנתיים בעלי הלך לקנות לעצמו קפה הוא היה מסטול מעייפות ,אחרי 7 דקות אני קוראת למיילדת שלוחץ לי ואני כבר מכירה את התחושה הזו מצוין. היא בודקת פתיחה 9!!!!
אני היסטרית מרימה טלפון לבעלי שיזרוק את הקפה לעזאזל ויבוא מהר אני בלחיצות!!!!
10 דקות או פחות של לחיצות והגברת היתה בחוץ.
2940 קילו של שלמות ויופי!!!
לא קלטתי שלפני שעתיים עוד חיכיתי לאמבולנס מתחת לבית ועכשיו יש לי ילדה בידיים!
מאחלת לכולן לידה כמו שהיתה לי מהירה קלה חוויתית מאוד!!!
עכשיו הפיצית עליי ,בוהה בי בעיניים עגלגלות ואני מאושרת באדם
הגדולים קיבלו אותה מדהיםםם מתעניינים כל הזמן ושומרים עליה.
זהו לבנתיים
נשתמע....