2 שאלות דחופות לי אליכן:
1. רציתי לדעת האם מותר להשתמש בטמפונים אחרי לידה ואם כן אז ממתי? שונאת פדים בעעעע ולא זוכרת מלידות קודמות.
2. שינה על הבטן, תמיד אני ישנה הכי טוב כך, מתחילת ההריון הפסקתי מחוסר נוחות וגם מפחד קצת ועכשיו אני כבר חולמת בימים ובלילות לחזור לישון על הבטן, האם מותר לי כבר? או שיש תקופת זמן שחייבים לחכות כאילו בגלל שזה ילחץ על הרחם או משהו כזה??
אשמח לתשובות הזמן משכיח הכל
