תמונות מעלפות לזמן מוגבל :) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש


  • ותודה לאמא ויותר!
30 תגובות
עמוד 1
  • הם מעלפים...............
  • ואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

    מי צילם ?
    איפה?
    כמה? ולמה ???????????
    חמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
  • מעלפיםםםם! 5555
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • וואו!!!!!


  • שייייאאאאאאווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    הם נראים כמו פרסומת

  • איזה מתוקים.מהמממים!!!!!
    אצל מי עשית להם?
    וד.א קוראים לו אברמי כמו שקוראים-ולא אבירמי?
  • מדהימים
  • באמת תמונות מעלפות בלי עין הרע ילדים מתוקים מתוקים.


  • איזה מתוקים!!!פשוט נחת!!!
    נראה לי שאני מזהה- הצלמת היא ריקי קנטרוביץ?
  • יואוווווווווווווו

    אני מתההההההההה

    איזה מהממיםםםםםםםם

    5555555555
    פייס: ortal_hori


  • בהחלט מעלפות!!!!
    התמונות שלהם ביחד - להגדיל ולתלות!!!
    התמונה של אברמי האחרונה גם מהממת!

    איפה צילמת אותם וכמה עלה?

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • מדהימים!!!!!!!!!!!
  • חמודיםםםם
  • יואו איך בא לי עכשיו לצלם אותם גם.....
    הבעיה היא שהגדול נטול שינים מקדימה והקטן שבר חלק מהשן הקדמית.....

  • אמאאאאא
    איזה מדהימיםםםםםם

  • מקסימים!!

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • תודה לכל המגיבות
  • פספסתי

  • אחת ויחידה, צדקתי בהשערה שלי?

  • כתבתי בתגובה
  • אה, סליחה, לא שמתי לב לתגובה שלך

  • אגב אם את מחפשת מקום קרוב לפעם הבאה, את יכולה ללכת בירושלים לינקותא (ליד תיאטרון ירושלים),
    פשוט צריך להתעדכן מתי מגיעה לשם צלמת, הם מביאים כל כמה זמן, ויוצא מדהים.
    (הנה האתר שלהם: http://www.yankuta.co.il/playroom.php)
  • יאאא!!
    איזה מקום יפה ולא ידעתי!
    שם חמוד- "ינקותא"
  • לא הספקתי לראות
  • תשלחי לי למייל
    [email protected]

  • יפעת שלחתי לך
  • שלחי אליי

    קיבלתי
    תמונות מדהימותתתתתתתתתתת
    איזה מתוקים שניהם !!! פשוט תענוג
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה