-
תתחדשו על השן (אנחנו מצפים ומחכים היא מראה סימנים)
-
פייס: ortal_hori
-
תתחדשו על השן!!!!!
עדיין לא הבנתי איך קרתה התאונה....
העיקר שיהיה בשורות טובות!!!
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
וואו איזה באסה, שונאת מוסכים!
מזל טוב על השן
-
מזל טוב על השן הראשונה
-
רק דיברת, בייבי, נשברה לי שן
פייס: ortal_hori
-
גם אני פחדנית רצח בכל הקשור לשיניים וגם אני צריכה דחוף ללכת
-
איזה ב-א-ס-ה!
אני חושבת שמושקע לי לפחות מחיר של אוטו בשיניים מרוב כמות הטיפולים שעברתי בחיי. אין מה לפחד, סתם כאב רגעי ועובר....
-
-
טלטול - אני לא יכולה לדבר על זה באינטרנט
פייס: ortal_hori
-
שיניים ומוסך- המשותך הוא שאין לך כל הבנה אמיתית עד כמה הנזק רציני
-
14000 שקל?
-
קולולולולו- צולי . איזה מרגש
-
בהחלט מרגש. זה בעייני החלק הכי מרגש בהתפתחות שלהם. זה והחיוך הראשון
-
צול גם חני בתהליכי הליכה. אפשר לומר כבר צועדת
-
איזה כייף לשמוע
פייס: ortal_hori
-
או יופי אורטל זה הזמן לנקום בך ולומר- ידעתי שזה מה שיקרה
-
הכי הזוי זה שהוא באדיוט הזה אין לו תואר בכלל, והוא מוריד נקודות זיכוי לאקדמאים
פייס: ortal_hori
-
בטח שיש לו תואר