היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
המניע להביא ילד לעולם לא צריך להיות קשור לדברים חיצוניים, ובטח לא בשביל "להראות להם"...מדובר בחיים שיגיעו לעולם, ולא בחפץ....אני יודעת שאת מבינה את זה בתוך תוכך....
באמת נשמע שהמצב רע, אני לא יודעת מה להגיד, אולי יש כאן מישהי שמכירה את המערכת ותוכל לעזור....בכל מקרה מאחלת הצלחה מכל הלב.
בוודאי שאני יודעת מה זה אומר להביא ילד .... זה גם בשבילי ובשביל בעלי תמיד רצינו 3 זה היה החלום רק שגורמים חיצוניים קטעו אותו
מאמי, אני ממש לא מבינה בדברים האלו למזלי.....
אבל עד כמה שאני זוכרת את אמרת שאת לא יכולה לטפל בהם, נכון?
את בחרת למסור אותם לידי המדינה. ומה יקרה עוד שנה שתגידי שאת לא יכולה לגדל שלושה ילדים?.... פייס: ortal_hori
נשמה, אני מקווה שאת יודעת שאני דואגת לך.. ושכל מה שאומר בא מתוך חיבוק גדול
אתם עוד צעירים, אין לכם מה להתעצב בחלום שנגוז. אתם צריכים לדאוג לכל כך הרבה עכשיו, ולהיות פנויים למלחמה העכשווית. המלחמה על העצמאות שלכם, החוזק העצמי/ נפשי שלכם.. וגם המלחמה על הקשר עם הבנים. חוצמזה שאני חושבת שזה לא פייר כלפי הילדים, שהם מחוץ לבית ויהיה להם אח/ות בבית.. מעבר לכך שכשהם יחזרו אליכם בע"ה אני מאמינה שהם יצטרכו אתכם פנויים אליהם. אל תשכחי שזה ממש לא גורמים חיצוניים שגדעו אתה חלום, הכל התחיל בגורמים פנימים מאוד, בחולשה גדולה, בחוסר אונים גדול שהביא למצב. ושוב- אני חושבת שאין מה להנציח את החלום שלא התגשם... יהיה לכם עוד זמן. יש לכם עוד שנים של פוריות להביא ילדים לעולם. בע"ה כשהילדים יהיו בבית ותראו שאתם מסתדרים עם הכל, תוכלו לבחון את זה שוב.
ושוב-
מסכימה עם הבנות. פיתוש אמרה כל כך יפה את מה שרציתי להגיד, שאין לי מה להוסיף.
גם אני מצרטפת לבנות. ילד לא מביאים ממניעים כאלו. ובודאי שאם את צריכה לרכז כוחות עכשיו זה רק בשני הבנים שלך ולא צריך להכביד עם גורם נוסף. קודם תגיעו ליציבות לשלוה לתחושה שהכל שלם. אח"כ תוסיפו עוד נדבך למשפחה.
תודה על התשובות פיתוש את צודקת
רגע אנחנו לא מכירות אבל קצת קראתי את ההודעות שלך.. אני זוכרת שאת ״ויתרת״ עליהם ונכון, מינת הרשויות ברגע שויתרת אז מאד קשה לקבל אותם בחזרה זאת מתוך מחשבה על הילדים שרוצים להקנות להם מסגרת יציבה ככל שאפשר אני מבינה שמה שאתם עוברים קשה מנשוא אבל קחי בחשבון שמנסים לחשוב על טובת הילדים תדעי שבמדינה הזו הרבה פעמים מאד קשה להוציא ילד מהבית והרשויות באמת מעדיפות שישאר עם הוריו.. ועושים מאמץ לתת תמיכה וטיפול זה מהמקרים שאני מכירה
לגופו של עניין אם תביאי עכשיו עוד ילד הם ממש ממש לא יאהבו את זה
אני חושבת שאת צריכה לחשוב עם עצמך אם באמת מסוגלת לחזרה שלהם הביתה מה יהיה שונה הפעם? את צריכה להבין שמבחינת המדינה ברגע שאמרת שאת לא מסוגלת לטפל בהם ושיקחו אותם טרפת את כל הקלפים... את לא צריכה להוכיח כלום לאף אחד אולי המסגרת שבה הם נמצאים בנתיים יותר בריאה להם אולי תתחילו עם סופי שבוע ותראי אעך הולך קחי בחשבון שאם הם יחזרו אלו לא אותם ילדים ואת תהיי צריכה להיות מסורה רק להם ויהיה להם קשה וגם לכם ותתמודדו עם סיטואציות לא פשוטות בטח שעוד ילד בסיפור הזה לא מתאים
תשמרי על עצמך וסליחה אם יצא תוקפני זאת לא הכוונה
אני יודעת את צודקת ג'ולי זה לא פייר יהיה להביא עוד ילד כשיש לי שניים שלא איתי
בביקור האחרון שלנו אהוד בכה ורצה לבוא איתנו הביתה ממש היו צריכים לקחת אותו ממני כשהוא בוכה ומתחנן להשאר איתי מהיום הזה אני רואה רק חושך
את צריכה להיות חזקה לטפל בעצמך להשתקם עד הסוף ולהוכיח שאת מסוגלת
הם באומנה נכון? המטרה באומנה זה שהם יחזרו אליכם בסוף
אני חושבת שתתני לעצמך זמן להשתקם ברגע שאת תהיי מסוגלת לזה אני מאמינה שיראו את זה תאמיני לי שברגע שיחשבו שאת מסוגלת יחזירו לך אותם אבל זה קל כי אמרת שאת לא יכולה לטפל בהם והחשש הגדול מה יהיה אם זה יקרה מחר אז בשביל זה יש את המשפחות אומנה לתת לילד מסגרת אוהבת, מכילה ובטוחה עד שאתם תהיו מסוגלים המשפחות האלו מקבלות כל הזמן הדרכה וייעוץ מעובדות סוציאליות ומפסיכולוגים אני חושבת שהילדים מטופלים טוב ויש מענה לצרכים שלהם נכון שזה לא מצב פשוט אבל במציאות שנוצרה מנסים לתת להם את הכי טוב
את מבחינתך תטפלי בעצמך הם יחזרו אלייך. אומנה זה פתרון זמני עד שההורים עומדים על הרגליים תחזיקי מעמד ואל תתפגרי - יש לך מטרה! שזה תמיד יהיה לנגד העיניים שלך.
בדיעה עם כולן, ומצטרפת לפיתוש מילה במילה
עדי יפה שלי התגעגעתי צר לי לקרוא את מה שכתבת.. לדעתי פיתוש צודקת אולי תיפני לתיקשורת שתעשה רעש ותעזור לך לזרז את התהליך אם תירצי אקשר אותך למישהי
אין לי מה לטפל בעצמי אני בסדר גמור כבר מזמן! רק הייתי צריכה להתרחק מכמה אנשים שליליים בחיים שלי והכל הסתדר..
יפית פניתי לכל תכנית אפשרית עם הסיפור , אורלי וגיא, כלבוטק. שומר מסך נאדה
אין לי כ"כ מה לייעץ חוץ מזה שאת בטח עוברת גהנום! וליבי איתך אני חושבת שפיתוש כתבה מאוד יפה
קשה כ"כ לקרוא , הלב ממש נקרע ... אני באמת לא מבינה בנושאים האלה ואנילא יודעת איך זה מתנהל ... אני רק מקווה בכל ליבי שלסיפור שלכם יהיה סוף טוב
אני מאמינה שאת עוברת גיהנום
את בטוחה שאת רוצה להביא ילדים מסיבות של "להוכיח" ולא מסיבות של למלא את החסר שקיים כרגע בגלל שהילדים רחוקים? "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."