שכחתי כמה זה כואב - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לנהוג בסוף הריון
13 תגובות
עמוד 1
  • כל כך שכחתי עד שאני לא יודעת על מה את מדברת

  • חשבתי על זה...
    אני מדי פעם עוצרת בצד כשזה בלתי נסבל.
    תחבורה ציבורית אין ישירה.. אני נוסעת בינעירוני כל יום, וטרמפ- הלוואי שהייתי מוצאת מישהו לכיוון הלוך וחזור..

    אני יוצאת עוד שבוע פלוס אז אני אהיה חייבת לשרוד את זה כנראה
  • אני זוכרת היטב ...
    היתה תקופה שויתרתי על האוטו (בהריון הראשון) ונסעתי ברכבת .
    את יכולה להשתמש בתחבורה ציבורית ?
    תנסי לשבת על כרית אותי זה יקל עלייך קצת
  • יוצאת שבוע הבא לחופשת לידה? למה? לא חבל? תשמרי לך את חופשת הלידה לאחרי הלידה! לא?


  • גלי, תודה, אני אנסה כרית.. תחבורה ציבורית כמו שכתבתי אין ממש אופציה... ומירושלים אין רכבת רלוונטית..

    וצ'- כן, אני יוצאת כי אני אף פעם לא סוחבת. את זניהם ילדתי ב38, אחת עם שמירה קפדנית
  • וואו איזה לידות!
    הלוואי על כולן
  • שושה לא נעים לי תמיד לומר את זה אחרי שאנשים מאחלים לעצמם לידות כאלו.

    אבל תאמיני לי שבשביל השקט הנפשי הייתי מעדיפה צירים ארוכים.. שנותנים התראה וזמן התארגנות..

    אין לך מושג, אני מחודש שמיני וחצי מדמיינת צירים כל רגע ולחוצה שאני אלד ברחוב
  • אז אני כן מבינה אותך

  • מיסי אני נמוכה אז אם אני מטה את המושב אחורה- כל מה שאני רואה זה את הדשבורד
  • לידות מהאגדות
  • את ממש קרובה
    תהני ממה שנותר
    אין לי פתרונות
  • 55555
    בין פורת יוסף
    שיהיה קל ומהיר ועדיף בבי"ח כמובן
  • נו יאללה טוב נלך ברגל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה