היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
אני עדיין לא מוכנה ללדת! לא מתחברת לזה עדיין! לא חושבת על זה כאופציה ממשית!
היה מדי מהיר ההריון
12 תגובות
עמוד 1
הי חמודה הילדים יודעים שאת צריכה ללדת, נכון? הם מתרגשים? תסתכלי על הלידה בעיניים שלהם אולי זה יעזור... תדעי לך שאת מוכנה לזה יותר ממה שנראה לך ויותר ממה שהיית מוכנה עם שני האחרים
כל מה שכתבת נשמע לי טבעי לחלוטין, הגיוני שאין את הציפייה כמו עם הילד הראשון. בהתחלה זה לגמרי חדש, אחר כך כשהגיעה בת שוב היה חידוש כי זה לא בן....ועכשיו מה? הכל צפוי, אין משהו מסעיר או מסקרן.
כאמא לשתיים אני בטוחה שארגיש בדיוק כמוך, הרי כבר עכשיו אני שואלת את עצמי "מה, שוב אעבור את הכל מחדש", ומצד שני ברור לי שארצה עוד אחד. בקיצור, צריך להסתכל על התמונה הכוללת, מפרספקטיבה, ואז הדברים נראים אחרת.
את כבר ממש בסוף, הקושי של ההריון מדבר כרגע בשמך, מאמץ אחרון!
טוטילה הגדול כל כך מחכה!! הוא כל הזמן שואל את התינוק כבר מוכן
מה שטת מרגישה זה טבעי לחלוטין. ואין שום בושה לחלוק ברגשות הללו. מזה שלא היית מוכנה ללידה ולא עברת את כל החנויות של התינוקות בארץ ולא קנית מלא שטויות שאף אחד לא צריך ולא ספרת את התנועות כל שעתיים, התינוק שלך לא יהיה פחות נאהב. בטוח. זה מעולה שיש בך חששות. זה רק אומר שאת חיה במציאות ולא מרחפת לך בעולם אופורי. כי גידול שלושה ילדים זה קשה. וזה מלווה בהמון חששות. ואת מודעת לזה לגמרי. אם תשלימי עם עצמך ועם הרגשות האלו שאת מרגישה ותחליטי עם עצמך שזה בסדר להרגיש ככה, יהיה לך קל יותר להתמודד עם זה. ברגע הלידה (או אפילו לא מיד, גם זה בסדר) ברגשות יתהפכו לך ואת תרגישי את האושר הזה בפעם השלישית בדיוק כמו בראשונה, עם לא יותר.
תודה
אההההה סליחה?? איפה היית לפני תשעה חודשים? לא רצית עוד אחד?? פייס: ortal_hori
אורטל תיזהרי ממני
אין יותר, אני בניגוד אלייך סגרתי תבסטה פייס: ortal_hori