גם לי בא סקר.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה הדבר שהכי בא לך לעשותעכשיו, ברגע זה ממש?????
    פיפי ולישון. זה התשובה שלי
    פייס: ortal_hori


25 תגובות
עמוד 1
  • בא לי לסדר את כל הארונות שלא הספקתי....
    לסדר דברים אחרונים לפני הלידה....
    להבריק את הסלון אחרי שהבן שלי הזמין חבר והם עשו פיקניק....

    ואין לי כוח לזוז

  • השעה 22:28 וסוף סוף אני מצליחה לעשות משהו שאני רוצה כבר הרבה זמן..
    לגלוש בפורום
  • יש הרבה דברים שהייתי רוצה שייעשו מעצמם:

    לסיים להקליד נתונים שאני צריכה לעבודה
    לסדר את הבית
    לשטוף
    לכבס בגדים לקטנטן שבדרך
  • אמממממ עכשיו אני אוכלת
  • לישון, פשוט לישון
  • לישון!
    אני לא מקורית...

    __________________________________________________________________

  • לנסוע, כמה שיותר רחוק,
    לונדון למשל מתאימה לי, אבל אני מוכנה להתפשר גם על ניו-יורק....
  • הכי בא לי זה לשתות מילשייק קר
    צריך רק לחייך!
  • עכשיו?...
  • אויש מאמי
    פייס: ortal_hori


  • לשבת בים ולשתות בירה

    ]
  • לנסוע לעזריאלי , לדפוק שופיניג של החיים לכל המשפחה
    לפנק , לפנק , לפנק
  • כרגע, ממש בא לי לעשות קליק ושהבית שלי יהיה מצוחצח..
    אן לפחות להרים טלפון לאיזו מנקה שתבוא להציל את המצב.
    גם אם זה רק לכמה שעות עד שהילדים חוזרים מהגנים!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • עכשיו בא לי שינחתו עליי כאלה אנרגיות
    ויום חופש פתאומי
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • כל הימים כל הימים חולמת אני על כובע קסמים
    כובע קטן מקושט נוצה העושה כלללללללל מה שאני רוצה....

    אז אני רוצה שהבית יהיה נקי ומסודר, שלכל אחת תהיה מוכנה שמלה/חולצה וחצאית לבנות ליום שישי ולחג, שהמשקל ירד וירד וירד אבל רק מסיבות טובות ובריאות, שניסע כבר לחופש(!) שהמצב ברמת הגולן יחזור לשקט, ששום מלחמה לא תאיים עלינו, שהמצב הכלכלי והגזרות הכלכליות שבעיני יאיר לפיד הן ירידה לצורך עלייה (ואני ממש ממש ממש מאמינה לו) לא יביאו איתן שביתות במשק.
    נראה לי שזהו.....
    יש סיכוי שביקשתי יותר מידי?
  • ענבר - את באמת חושבת?

    שכחת מה שהיה לפני הגיזרות הקודמות של ביבי? עוד שנתיים הכל יסתדר - כך הוא אמר - והנה הפלא ופלא - עברו שנתיים ועוד גיזרות נוחתות עלינו....
    פייס: ortal_hori


  • ענבר מה זו התמימות הזו?
  • כן. אני באמת מאמינה ליאיר לפיד שאומר דבריו.
    אני בהחלט מאמינה שהממשלות הקודמות הוציאו הרבה מאוד במקום להתחיל לסגור מינוסים (לזכיר כמה שרים היו בממשלה הקודמת?)
    אני באמת מאוד רוצה להאמין למישהו כי כבר באמת נורא קשה לי לא להאמין לאף אחד שיושב בהנהגת המדינה שלי.
    אז אני בוחרת להאמין. זו הבחירה שלי.
    אני לא חושבת שיש מקום שכוווולם יקבלו קיצבאות ילדים, יש כאלה שבשבילם זה באמת כלום ויש כאלה שמסתמכים על זה יותר מידי במקום לחפש דרכים אחרות לפרנסה...
    מס הכנסה יירד, גם המע"מ, אני בטוחה שגם יעלו מיסים לחברות כי אם זה נכון מה שפורסם על אחוזי המס של טבע אמדוקס וכו' זה ממש הזוי (למרות מס ההכנסה שעובדיהם משלמים).
    אני מאוד מאוד מקווה שאכן נעלה על דרך המלך ונצא לדרך בה לא כולם הזמן צריך להענות לדרישות הקואליציה כי מפחדים שאחרת הממשלה תתפרק, אני מקווה מאוד שיש כאן עכשיו פוליטיקה חדשה שלא כל אחד דואג רק לישבנו על הכסא אלא גם ובעיקר למדינה...
    אז עכשיו אני בתקופה תמימה.
    ככה בא לי (באלי זה באינדונזיה
  • אני עם ענבר בקטע הזה.
    יש בי תקווה שהפעם זו באמת ירידה לצורך עליה.
    פעם ראשדונה שאני מרגישה את זה.
    לא יודעת למה
    אולי בגלל שאם אני לא אאמין גם הפעם, אז לא תהיה לי יותר תקווה לחיים טובים במדינה הזו

    __________________________________________________________________

  • כיף לכן שאתן מאמינות מה אני אגיד לכן...

    אני פשוט חושבת ששוב לעשות קיצוצים על חשבון מעמד הביניים כשהם יודעים שאנשים במהלך השנתיים האלה יאבדו את המכנסיים זה לא נכון.

    זה נכון שלא מסתמכים על קצבאות הילדים אבל תחשבי על זה שקצבאות הילדים זו קניה אחת שבועית בסופר ולוקחים לי את זה.
    בקיצור, עוד פעם אנחנו נדפקים. אותו אחד שזלזל בצורה בוטה בתקשורת ובפייסבוק בממשלה הקודמת על התנהלותה משחק עכשיו בדיוק כמותם.


  • מסכימה עם צ׳

    פשוט ממשיך ונהיה בלתי נסבל לחיות פה
    פייס: ortal_hori


  • Sex



  • נוגה
  • עכשיו בא לי שיתבטל היום ולחזור לישון עד ללידה
  • נילי יש לך עוד זמן תרגעי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה