שאלה חינוכית אסטתית.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הוודיה נורא אוהבת לבחור בגדים לבד.
    לרוב אני מוציאה לה שניים, שתבחר ביניהם, וזה לא מספיק לה.
    היא אוהבת לטפס לארון ולהוציא לבד..
    בד"כ אין לי בעיה עם זה.
    הבוקר הלבשתי אותם חגיגי, הוצאתי לה חולצה לבנה..
    אבל זה לא הספיק לה.
    היא בחרה ללבוש חצאית ורודה, עם טייץ ורוד זוהר (ממש סטיקלייט) מתחת..
    חולצה בצבע ורוד בהיר- ארוכה, עם שרוולון- שרוול קצר, בצבע ורוד כהה מעל.
    ונעליים עם פאייטים ורודות!
    ולסיום- היא שמה קשת אדומה
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
21 תגובות
עמוד 1
  • אני הייתי נותנת לצאת כי לא שווה לריב עם ילדים על דברים כאלה אם לשמור את המאבקים זה על דברים יותר חשובים.
    אצלי הבנים מתלבשים להד והרבה פעמים מלבישים את המכנסיים הפוך עם הכיסים מאחור ומתעקשים שזה בסדר ולא צריך להחליף אז אני אומרת שלא שווה לריב איתם על זה.

    מירי, אמא לארבעה מדהימים!!!
  • אוי, בעיה מוכרת!
    אביגיל אצלי בוחרת לבד ולפעמים השילובים כל כך מזעזעים...
    אני רק אומרת את דעתי על הבגד, אבל אם היא מתעקשת - שתלך איך שהיא רוצה.
    גל עוד זה לא נוגד את ההבנות שלי על צניעות ולא נוגד את עונת השנה (קצר בחורף ולהפך), אני לא אכריח אותה להחליף.
    לאט לאט אני רואה שטעמה משתנה למשהו יותר נורמלי...
  • כשהמצב קטסטרופה, אני גם מנסה להציע משהו אחר.
    אם אני רואה שאין עם מי לדבר אני עוזבת את זה.....

  • גם אנחנו באותה בעיה. פעם הייתי מתווכחת היום למדתי להרפות ולהבליג בחלק מהמקרים אבל זה ממש קשה לי. אם השילוב ממש מזעזע אני לא אתן לה ללכת ככה, אני יודעת שזה טיפשי ובכל זאת אני לא מסוגלת, וכמובן שאם זה לא תואם את מזג האויר אז גם לא.

    לפחות לעכשיו מצאתי פיתרון, קלטתי שכל סיבת הויכוחים בבוקר הן על זה שהיא רוצה שמלה ושהיא צריכה להתנפנף כשהיא מסתובבת, אז לקחתי אותה לקנות איזה 6 שמלות פשוטות שיש לנו עליהן הסכמה ומאז נפסקו הויכוחים.


  • גם אני כמוכן , זורמת עם הבגדים .
    היתה תקופה שנדב רצה ללבוש אחה"צ פיג'מות (ואחת ספציפית במיוחד) הנחתי לו וזה עבר לו .
    בעלי לעומתי מתחרפן והוא אומר שאני צריכה להציב להם עובדה .
    אני כל הזמן אומרת לו שעל טעם בבגדים אני לא מתווכחת , רק מביעה את דעתי לפעמים הם מקשיבים לי ולפעמים לא .
    בליל הסדר האחרון יאיר רצה ללבוש מכנסיים שנראים כמו
  • טוב אני לא כזו זורמת...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • יואו אני גם מאוד בעיתית בקטע.......אין מצב שהם לא ילכו עם השילובים שאני הכנתי להם....ובכל ב"ה בקטע הזה יצא לי די טוב כי הם כמעט לא נלחמים איתי על בגדים אני מכינה להם ביום יום.....
    שילובים מזעזעים לא מקובלים עליי...אני אשתדל לא להגיע למריבה בגלל זה ואם יצא שאני יגע למריבה אני ינסה להסיט אותה מהנשוא ולהשכיח ממנה את רצונה....
    לפעמים בשבת היא רוצה לבחור את השמלה והיא בוחרת את השמלה כמובן הכי יפה בארון ששמורה לאירועים מיוחדים אבל לא משהו שנראה פורים אז אני כמובן נותנת לה......
    עם הבנים אין בעיות כמובן....
  • חחחחחחחחחחח אם היית רואה איך לינוי בוחרת לצאת מהבית

    הן שתיהן מתלבשות לבד

    בעלי איתן בבוקר - אז הן לפעמים גרוזיניות ברמות

    בקטנה
    פייס: ortal_hori


  • תלוי לאן הולכים....
    אם לגן או מקומות שבשגרה, מקומות "שלהם" אני מאפשרת אבל מציעה משהו אחר,
    אבל אם הולכים לחמותי ויש שם אורחים מחו"ל אז אין סיכוי שארשה ללכת עם כובע עשוי נייר עיתון

  • אני עם מועדון השרוטות,
    אם היא לא מסכימה מה שהוצאתי אז מוצאים משהו ששנינו מסכימות עליו.
    אין מצב שתצא גרוזינית מהבית...
    מה שכן, יש לה קטע חדש כזה שהיא לא מסכימה בתרוץ של "יצחקו עליי"

  • אני כמו שולי.
    אבל באמת שעם בנים זה יותר קל... אף על פי שבשבת האחרונה שחר רצה ללכת ג'ינס לבית כנסת מזל שהוא הקשיב לי בסוף והחליף...


  • בעבר שהייתי רואה ילדים שלבושים מצחיק הייתי תוהה "איזה טעם
  • אני אומרת לה שזה לא מתאים, היא מתעקשת שכן, אז שתלך כך לגן
  • עוד לא הגעתי לשלב הזה
    מה שאני שמה בבוקר על המיטה, את זה הם לובשים
  • זה בסדר
    אני מכירה מישהי מבוגרת שמתלבשת ככה....


  • חי חי...


  • אין לי את הבעיה הזו
    עד היום אני מכינה לגאיה בגדים והיא לובשת מה שאני מכינה ובכלל לא מתווכחת
    לפעמים היא אומרת "אבל רציתי שמלה" אז אני מוציאה לה שמלה אבל אני בוחרת
    דווקא לפעמים אני אומרת לעצמי..מבאס שאין לה את הטאץ' הזה שהיא רוצה להתאים דברים לבד...היא זורמת עם הכל...מה שאשים לךה סבבה.היא לא שמה לב
    מקווה שיהיה לה טעם טוב שהיא תגדל ולא תתלבש כמו הקיבוצניקיות

  • גדול!
    חובה לצלם
  • נושא כאוב
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה