הוודיה נורא אוהבת לבחור בגדים לבד.
לרוב אני מוציאה לה שניים, שתבחר ביניהם, וזה לא מספיק לה.
היא אוהבת לטפס לארון ולהוציא לבד..
בד"כ אין לי בעיה עם זה.
הבוקר הלבשתי אותם חגיגי, הוצאתי לה חולצה לבנה..
אבל זה לא הספיק לה.
היא בחרה ללבוש חצאית ורודה, עם טייץ ורוד זוהר (ממש סטיקלייט) מתחת..
חולצה בצבע ורוד בהיר- ארוכה, עם שרוולון- שרוול קצר, בצבע ורוד כהה מעל.
ונעליים עם פאייטים ורודות!
ולסיום- היא שמה קשת אדומה
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212