הגיע הזמן לקטר....! + התייעצות. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • ביום שבת אני שבוע 39 ובאמת שמתחיל להיות קשה

14 תגובות
עמוד 1
  • אני חושבת שאת צריכה להתעזר בסבלנות. לא הייתי הולכת על זירוז בלי סיבה רפואית.
    וגם למה את בטוחה שיעשו לך זירוז בבית חולים? אם אין כרגע רעלת, זה לא משנה מה היה בהריונות קודמים. כל הריון לגופו ולפי דעתי לא יסכימו לך לזירוז רק כי נמאס לך לסחוב

    __________________________________________________________________

  • מסכימה עם שולי.

    את יכולה לנסות לזרז באמצעים טבעיים, כמו דיקור, קפיצה על כדור פיזיו, תה פטל, שמן קיק, קפסולות נר הלילה (זה עזר לחני, זוכרת?) לעשות סקס, ללכת המון, סיבובי אגן....

    יאללה תפסיקי! אח"כ לא יהיה לך זמן לכלום ותקטרי גם על זה
    פייס: ortal_hori


  • אני חושבת ש-39 זה ממש מכובד...!
    ויש המון שיולדות עוד לפני בטבעי בלי שום עזרה.
    ומה שלא ציינתי זה שאני יחסית "זקנה" אני ממש לא צעירה....

  • לא חושבת שיתנו לך זירוז בלי סיבה...

    יכול להיות שסתם תלכי, תבזבזי זמן ויחזירו אותך...

    מקווה שיתפתח מהר טבעי!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • את הכי קרובה שיש ... אולי הוא רוצה להגיח כמתנת יומולדת
  • לא הבנתי מה את בדיוק שואלת....האם ללכת לקבל זרוז בגלל שאת "זקנה"

  • נשמה שלי,
    תחשבי על התינוקי..
    כשהוא יהיה מוכן לצאת הוא ייצא..
    מאוד התחברתי למה שלירון כתבה שזירוז זה להוציא את התינוק בכוח.
    וזה כך,
    זה לא טבעי, זה לא בזמן שזה צריך לקרות.
    יש מקרים שבריאות האם והתינוק נמצאים על כף המאזניים שאז- ברור שעדיף להוציא לא בזמן ולא בטבעי כדי לשמור על החיים של אחד מהם.
    אבל ב"ה כשהל בריא טפו טפו בלי עין הרע, תני לקב"ה לעשות את שלו..
    זה יגיע!!!
    בנתיים תתפנקי לך, תשתדלי להיות במזגן ולנוח כמה שיותר.
    תבקשי עזרה אם צריך, לא רק אחרי לידה יש צורך בעזרה! לפעמים גם לפני..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • עזבי אותך מזירוזים! כמה עוד נשאר כבר?????
    נכון שהסוף הוא נצחי אבל זה באמת עוד רגע מגיע.
    אני בעד להתאזר בסבלנות. כל עוד הכל תקין וזו רק את שמתקשה לסחוב (לא רק אבל רק...) תאספי את עצמך ותחכי.
    ולמה את לא מחליפה רופא? נשמע שאת לא מתה עליו...


  • טוב, השתכנעתי....

  • מה שלירון אמרה
    פייס: ortal_hori


  • תיהני מהשקט....



  • שלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם לך
  • יום חמישי אחרי החג
  • אורטל החלטתי על וולפסון

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה