נשמה שלי,
תחשבי על התינוקי..
כשהוא יהיה מוכן לצאת הוא ייצא..
מאוד התחברתי למה שלירון כתבה שזירוז זה להוציא את התינוק בכוח.
וזה כך,
זה לא טבעי, זה לא בזמן שזה צריך לקרות.
יש מקרים שבריאות האם והתינוק נמצאים על כף המאזניים שאז- ברור שעדיף להוציא לא בזמן ולא בטבעי כדי לשמור על החיים של אחד מהם.
אבל ב"ה כשהל בריא טפו טפו בלי עין הרע, תני לקב"ה לעשות את שלו..
זה יגיע!!!
בנתיים תתפנקי לך, תשתדלי להיות במזגן ולנוח כמה שיותר.
תבקשי עזרה אם צריך, לא רק אחרי לידה יש צורך בעזרה! לפעמים גם לפני..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212