אני עבדתי במקום השלישי ברשימה

עד היום אני בוכה על זה שעזבתי. באמת איזה ליגה זה היה איזה תנאי עבודה ושכר מעולים ובתי מלון ומסיבות תלושים לחגים 1000 שח... כמה כסף נשפך שם על העובדים.
על חשבון משלמי המיסים...רק חסר שהיו מוותרים לי על ההלוואה ובכלל היה תענוג!