אצלי ממש כו!!!
ב 3 הלידות!
בראשונה ובשלישית ירידת מים בול באותה שעה 1:00 בלילה הגדולה נולדה ב 7 בבוקר השלישית ב 5 בב וקר. בלידה שניה אמנם לא התחיל טבעי ממש הגעתי לס טרי פינג ב 2 בלילה וב 6 הוא נולד
אמרתי לבעלי שאפשר כבר לצפות את שעת הלידה הבאה אן בנתיים ברז ומה יש:
7:00
6:00
5:00
פעם הבאה ב 4:00

