מי יודעת ספרדית ויכולה לתרגם לי שיר? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

8 תגובות
עמוד 1
  • עירית דוד

    תמי אלמה

    אני יודעת ממש קצת

    אבל עזבי שטויות, אם יש לך את המילים - יש לך את גוגל הוא כמעט מדוייק
    פייס: ortal_hori


  • אני יכולה לעזור לך! איזה שיר?
    רותי
  • אני דוברת ספרדית שפת אם...במה אוכל לעזור ?
  • http://www.youtube.com/watch?v=p529q0tT_cM

    אורטל מז"א גוגל?


  • אם יש לך את המילים את מעתיקה אותן לגוגל טרנסלייטור, המתרגם בצד למעלה....


    [email protected]
    פייס: ortal_hori


  • אין לי את המילים, אבל אם תמצאי אז הנה המקום שאורטל התכוונה בגוגל :
    גוגל תרגום

    דרך אגב, מתחת לשיר כתוב באיטלקית, זה לא המילים
  • שמעי......
    אני מבינה שאת לא מש מחפשת תרגום לשיר כדי לשיר אותו...
    את רוצה בכללי מה אמורים ?
    כל משפט שעבר בוידאו קליפ, עצרתי ותירגמתי...

    אז הנה, במילים פשוטות....
    בלי לעשות סלטות באוויר, אני כבר אומר לך שיש מישהו אחר
    שגורם לשערות שלי לעמוד.

    לא תשאל אותי למה....
    מה שחסר עכשיו שתיקח ללב....

    אתה היית כל כך עסוק, אני תמיד הייתי במקום אחר.
    הזמן עבר, ועם הזמן גם אתה הלכת....
    אל תדבר עליו לא יפה, האשמה לא שלו.

    תרד מהענן, אני לא יודעת למה אתה מצפה?
    אני מניחה שאתה מבין ש... האהבה שלי לא לקנייה או מכירה.

    הבעלים של מה ?
    הבעלים של כלום

    הבעלים של מה, לאהבה שלי אין"בעל"

    שמאלה, שמאלה ,
    אין על מה לדבר, אין יותר מה לעשות.

    היום כבר לא עוזר ארוחות ערב, או פרחים.
    גם לא הבטחות, גם לא שתבכה.
    תתגבר על זה כמו שאני עשיתי.
    זהו, כבר מאוחר.

    אם את רוצה המשך..... רק תגידי...מחר אסיים
  • חלק מזה גם אני הבנתי לבד

    איזה שיר מפגר חבל"ז
    פייס: ortal_hori


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה