כותרת דרמטית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לא רציתי להלחיץ, אבל כן..
    אז אני אתחיל בסוף- נטלי בסדר גמור!
    אבל היום היא טבעה בבריכה ):
    אני לא יודעת למה, אבל ללמוד לשחות מרגיש לי אחד המיומנויות החשובות ביותר.
    בקיץ רשמתי את הבנות לקייטנה בבריכה, לכן בתור הכנה רשמתי אותן לחוג שחיה מעכשיו.
    היום היה השיעור הראשון, חצי שעה, 4 ילדים, נטלי ואמילי בינהם.
    השיעור מתנהל כך: 4 הילדים מחזיקים את הסף ללא מצופים ועושים מה שהמורה מבקשת.
    מדי פעם המורה לוקחת ילד 'לסיבוב' קטן.
    אז הכל טוב, הבנות נהנות, אני והבעל יושבים במרחק מטר וחצי על ספסל.
    אחרי בערך 20 דקות, נטלי החליטה לעזוב את הסף וזזה קצת אחורה.
    הילדה טובעת. המורה עם ילד אחר. ואני רצה בפאניקה אליה ומוציאה אותה.
    נכון שזה היה ל15 שניות, ונכון שהילדה רצתה מייד לחזור.
    אני שמחה שמבחינתה הכל סבבה, אבל לי ירדו 10 שנים מהחיים.
    האינסטינקט שלי היה לעוף משם הביתה אבל פחדתי לעשות לה ענין גדול מזה.
    ביום שני יש לי שיחה שם עם האחראית על החוגים אבל את האמת אני רוצה לעשות משהו מאוד מאוד אלים כרגע...המורה בכלל לא אמרה לי כלום אחרי ):
    אני ממש לחוצה. וגם מקווה שלא פגעתי בתינוק, כי די השתטחתי על הריצפה שם כדי להגיע אליה.



20 תגובות
עמוד 1
  • יו מאמי!!!!
    איזו חוויה מפחידה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • אימאלהההההההה, איך הצלחת לחשוב מה לעשות? כל הכבוד!!
  • וואו זה באמת מפחיד!
    וגם קצת לא אחראי ..כי בשביל מקרים כאלו , צריך שיהיו לילדים מצופים ..
    אנחנו יודעים שמספיק כמה שניות ...

    אבל העיקר שהכל בסדר
  • אימאאאאאאאאאאאאאאאא

    אלוהים ישמור

    הייתי קוברת אותםכלבים נבלות
  • וואוו איזה פחד...
    העיקר שהיא בסדר, וגם חשוב שהיא לא נבהלה, ומוכנה להכנס שוב למים

    ועוד משהו קטנטנן:
    איזה תינוק??????
  • מזל שהייתם שם ושמתם לב
  • איזה מפחיד זה. עוד משלב החזקת הסף ללא מצופים...
    אני לא ממש יודעת איך זה הולך בשיעורי שחייה
    אבל זה ממש מפחיד

    והקטע עם הטביעה... אלוהים ישמור
    מזל שהסתיים בשלום.

    זה בהחלט דורש שיחת הבהרה. כמה לא בטיחותי.
    השיעורים חייבים להערך בנוכחות הורים?


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • רק מלקרוא את זה נפל לי הלב..
    כששילה היה בן 3 בערך, הוא נכנס לבריכה שהוא עומד בה.. ופתאום הוא נפל, אני הייתי לידו וזה היה 6 שניות אולי עד ששלפתי אותו החוצה.
    אבל זה מקרה שממש ממש מפחיד להיות בתוכו..

    כל הכבוד לך על הכוחות לפעול בזמן המקרה!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • כל הכבוד לך על התגובה המהירה !
    יש המון אנשים שבמצב כזה קופאים מבלי לזוז....
    ואני הייתי קופצת לבריכה וחונקת את המורה.....

  • השם ישמור

  • ממש מפחיד!! לדעתי גם בשיעור "אחד על אחד" הילד עם מצופים (זה מה שזכור לי שראיתי עד כה בבריכות).

    הם הרי ילדים וקשה לנבא מתי הם יחליטו שלא בא להם להחזיק יותר את הסף... הם הרי עדיין לא מודעים להשלכות של עזיבת הסף

    אמא שלי לא שוחה והיא מספרת שפעם אחת בים נכנסתי עם האחים שלי, הגיע גל גדול ועברה איזה דקה עד שהיא ראתה אותי שוב.... מאוד מלחיץ!

    ואני בטוחה שהכל בסדר עם הבייבי
  • מזל שהכול בסדר עם נטלי
    הלכת להיבדק, ולבדוק שהכול בסדר???????
  • המדריכה לא אמרה כלום
  • תודה בנות על הדאגה!
    אני בסדר גמור..
    אני לא יודעת אם חובה נוכחות ההורים, אבל אני תמיד אהיה!
    למרות שמבאס כי קיוויתי שזה יהיה הזמן איכות של בעלי איתן בשבת בבוקר..



  • אם בעלך איתן אז למה גם את צריכה להיות?

    הן לא באותה שעה?

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • היא נשמעת לי לא אחראית המדריכה
  • תמר...כי אני היחידה שראתה שהבת שלה טובעת.
    אני לא רוצה להישמע גאוותנית אבל אם אני לא הייתי שם...מה היה קורה?



  • אוי ואבוי
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
  • אמאל׳ה
  • יוו זה כל כך מפחיד ומלחיץץץץץץ
    שמחה לשמוע שעבר בשלום והכל בסדר ....
    ולא ידעתי על הסרגל החדש איזה יופי בשעה טובה מאמי ועוד ניך בכלל חגיגה גדולה !!!!
    אנחנו לא רחוקות בכלל (;
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה