השנה יצא שלא היה לי צהרון בגן... ולקראת החופש הגדול ההורים התעקשו ונלחמו על כך שתפתח קייטנה בגן שלנו (אחרת יהיה ממש עומס בגנים האחרים).
הסייעת שלי דירבנה את ההורים להתעקש והבטיחה להם שאם פותחים קייטנה בגן היא תהיה שם, 5 ימים מלאים בשבוע.
היום האחראית של הצהרון היתה והיא סגרה איתה סופית.
ועכשיו לדילמה... יש לי שתי אופציות
1) לצאת לחופש רגיל ולשלוח את הילדים שלי לקייטנות בגנים שלהם (אני רושמת לקייטנה על מנת שלא נשתגע כולנו חודשיים בבית). באוגוסט הם בבית איתי
2) להתחייב לקייטנה, 5 ימים מלאים עד 16 וחצי (הם לא מוכנים לפצל את המשרה)
אם אתחייב לקייטנה אז הילדים שלי באים איתי ואני אשלם רק על אחד מהם (זאת כביכול ההנחה שלהם)
ולמה הדילמה? כי זה אומר שאני אהיה עם הילדים 24 שעות במשך חודשיים ולא יהיה לי רגע לעצמי. השאלה אם זה שווה את הכסף (כ- 4000 ש"ח אחרי שאשלם עבור ילד אחד)
מה אתן אומרות?
עדכון -
החלטתי שממש לא משתלם לי לעבוד בקייטנה! זה פחות ממה שחשבתי
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps