יש לי 24 שעות לקבל החלטה ואשמח לדעתכן - עדכון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • השנה יצא שלא היה לי צהרון בגן... ולקראת החופש הגדול ההורים התעקשו ונלחמו על כך שתפתח קייטנה בגן שלנו (אחרת יהיה ממש עומס בגנים האחרים).

    הסייעת שלי דירבנה את ההורים להתעקש והבטיחה להם שאם פותחים קייטנה בגן היא תהיה שם, 5 ימים מלאים בשבוע.

    היום האחראית של הצהרון היתה והיא סגרה איתה סופית.

    ועכשיו לדילמה... יש לי שתי אופציות

    1) לצאת לחופש רגיל ולשלוח את הילדים שלי לקייטנות בגנים שלהם (אני רושמת לקייטנה על מנת שלא נשתגע כולנו חודשיים בבית). באוגוסט הם בבית איתי

    2) להתחייב לקייטנה, 5 ימים מלאים עד 16 וחצי (הם לא מוכנים לפצל את המשרה)

    אם אתחייב לקייטנה אז הילדים שלי באים איתי ואני אשלם רק על אחד מהם (זאת כביכול ההנחה שלהם)

    ולמה הדילמה? כי זה אומר שאני אהיה עם הילדים 24 שעות במשך חודשיים ולא יהיה לי רגע לעצמי. השאלה אם זה שווה את הכסף (כ- 4000 ש"ח אחרי שאשלם עבור ילד אחד)

    מה אתן אומרות?

    עדכון -
    החלטתי שממש לא משתלם לי לעבוד בקייטנה! זה פחות ממה שחשבתי

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

21 תגובות
עמוד 1
  • תלוי במצבכם הכלכלי....
    חופש זה דבר חשוב, במיוחד במקצוע שכה שוחק ומעייף. לכן לפי דעתי רק אם את מאוד זקוקה לכסף.
  • ואוו איזה דילמה

  • בהחלט דילמה לא פשוטה.....

    אני במקומך הייתי צריכה את החופש הזה. לא הייתי מתחייבת לקייטנה....
    פייס: ortal_hori



  • מבחינה כלכלית אנחנו בסדר.... תמיד כיף שיש עוד, לא?
  • טוב נשמע שהגעת להחלטה
    פייס: ortal_hori


  • ממש לא הגעתי להחלטה
  • היי מאמי,
    אני לא ממש יכולה להגיד לך מה נכון לך לעשות, נכון?...
  • התקשרתי היום לצהרון, לשאול כמה יעלה לי לרשום ילד לקייטנה (יש מחיר שונה למי שלא רשום כל השנה) והם ממש גנבים!! 2000 ש"ח ליולי X 2 ילדים=4000 ש"ח

    מסקנה, לא לעבוד אבל גם לא לרשום אותם לקייטנה ואני אהיה מאוזנת מבחינת הוצאות/הכנסות. אבל מה הם יעשו חודשיים בבית?? ואז גם אין לי את החופש שרציתי....ואם אין לי את החופש אז לפחות שלהם תהיה תעסוקה (ולי אולי עוד הכנסה)

    איזה באסה
  • אם להשאר איתם בבית לא בא בחשבון
    אז תלכי על האןפציה של העבודה




  • אצלכם זה עוד זול
    פייס: ortal_hori


  • 4300 לשני ילדים?

    גולי, אני חייבת חופש
  • אני מאוד מבינה את הצורך הזה לחופש
  • זה היה התכנון!

    הגננת המשלימה שלי רצתה להתחלק בימים אבל הם לא מסכימים לפצל את המשרה בשום אופן
  • יהיה לך פעם בשבוע חופש, לא? שנה שעברה היה לגננת יום חופש.
    אצלינו ביולי יש גן שעולה 1700 שח לילד עד 16:00

  • יום שישי חופש... אבל אז אני בבית עם הילדים

    כשאני אומרת חופש לעצמי הכוונה שאני לבד, ללא הילדים

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • הייתי הולכת על זה.
    בגלל שיש לך מזל והייתי משריינת את הסבתות הרבה באוגוסט..
    באסה רק שגם באוגוסט תצטרכי לעבוד לסדר את הגן..




  • נגה - אם אני אהיה בגן ביולי אני אסדר אותו כבר שיהיה מוכן
  • כן תמר 4300 לשניים, וזה עוד אחרי הנחה
    פייס: ortal_hori


  • טרם החלטתי... היא צריכה תשובה עד תחילת שבוע הבא. גם ככה חג עכשיו

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • גם לי לא נשמע משתלם...
    אבל אין לי ספק שחודש חופש יעשה לך ובעיקר לביתך הרבה טוב.
    את כבר בטח מלאה תכנונים מה לחדש ואיפה לעשות

  • ענבר, את צודקת לגמרי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה