אני בכלל לא מבינה את הדילמה..
מי שואל אותנו לאן אנחנו רוצים לרשום את הילדים?
יש איזור רישום, ויש את הבי"ס האזורי..
כל השאר הם בתי ספר פרטים שעולים הון.
לא?
ומיצ"ב.... מי באמת עוד לוקח אותו כפרמטר בבחינה של הבי"ס...?
בושה שעוד עושים את המבחן הזה..
שנה שלמה הילדים לומדים רק למיצ"ב, רואים את המורות יוצאות מדעתן מרוב לחץ רק בגלל המבחן הזה...
רק כדי להוכיח, כדי לצאת ב"עשירון העליון"..
שטויות במיץ עגבניות!
עם החלשים מושיבים עוזרות שיעזרו להן, ואפילו לחכמים מגלים את התשובות..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212