-
-
פיתוש - זה טבעי וולא מרשם אופא.
הריכוזית מורכב מצמחים
וה- "זום" מחומצות אמינו אם אני לא טעה...
-
לא מניסיון, אבל שמעתי דברים טובים על ה"זום" מכמה הורים
-
אמא ויותר - תודה...
בני כמה הילדים ששמעת עליהם?
-
אחד כרגע בן 12 מקבל כבר שנתיים בעארך 2 כדורים ביום.
אחד בן 8 מקבל 3 ביום
ואחת בת 7
-
אנחנו במעקב אצל נוירולוגית עם ילד בן 4 וחצי. בעבר ניסינו ריכוזית ללא הצלחה. בביקור האחרון אצל הרופאה היא אמרה שריכוזית לא הוכיחה את עצמה כיעילה ,לעומת זאת זום עוזר בחלק מהמקרים (לא תמיד) . היא המליצה לנסות את זום, אבל ציינה שאת התוצאות ניתן לראות רק אחרי 3 חודשים.
-
שכחתי להוסיף שהיא גם אמרה שאין שום דבר טבעי במאה אחוז, לא ריכוזית ולא זום.
-
לי היה תלמיד (בן 12) שלקח את הריכוזית.
אין לי מושג עד כמה הוא התמיד בזה- אבל אני כמורה לא ראיתי שיפור בכלל.
(היו ימים אפילו שנראה היה לי שהמצב נהיה חמור יותר.....)
אבל שוב- אין לי מושג אם אכן הקפיד לקחת וכן את המינון ומשך הזמן שנטל.
-
ריכוזית זה סתם בזבוז של כסף
-
אני נתתי לשקד זום לתקופה ממש קצרה (קופסא אחת), ברגע שהתחילו לחשוד שיש לו הפרעות קשב וריכוז.
כשעברנו את האיבחון והגיעו למסקנה שאין לו הפרעות קשב וריכוז, סיימנו את הקופסא והפסקתי לתת לו.
קשה לי לומר האם היה שינוי משמעותי, אבל זה לא הזיק
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
----------------------------------------------------------------------------------------------
"כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
-
שלחתי לך הודעה בפייסבוק תדברי איתי
-
שמעתי.
מבחינת אנשי המקצוע, אני לא חושבת שיש איזושהי אמירה חד משמעית לכאן או לכאן.
שרון שמש
M.Sc
פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T
-
לא הייתי נותנת שום דבר מבלי איבחון של נוירולוג ילדים לפחות!
אגב הטעמים של המוצרים שהזכרת מגעילים תחת וסתם יקרים..