-
אפשרי, אבל לא מומלץ.
אחד רוצה את המתקן הזה, והשני לא... ובדיוק אחד מסתכל לכיוון אחד והשני ראה משהו בצד אחר.
בדיוק אחד רוצה פיפי והשני לא מוכן לוותר על המתקן.
נראה לי קצת קשה ויותר מלחיץ.
בכל אופן,
בהצלחה.
-
גם לי נראה קצת מלחיץ... הם ירצו מגלשות ונראה לי קשה עם שניים. אני מפחדת לגלוש איתם, תמיד בעלי לוקח אותם
לבריכה אני חוששת עם שניהם.. ותוהה עם שווה לעשות מנוי (ואז אקח לבד( או כרטיסיה (ואז בעלי בא איתנו והולכים הרבה פחות)
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps
-
פיתוש איך את יודעת שיש יום חמישי בלונה פארק גם לנו יש מנוי לידיעות אחרונות ולא ידעתי זה רשום איפה שהוא.
-
זה נשמע מלחיץ אבל אפשר לקבוע כללים מראש, שפעם אחד בוחר מתקן ופעם השני. להזכיר שצריך להישאר לידך כי יש המון אנשים ועלולים להאבד, לשים להם מדבקה על הגופיה או משהו עם שם וטלפון למקרה שחס וחלילה נאבדים (שידעו שהמדבקה שם)
ואפשר גם להזהיר שאם יש מריבות אז עושים רבע שעה הפסקה (לא כדאי לאיים שחוזרים הבייתה אם לא מתכוונים לעשות את זה בדיוק) ולצלם הרבה
-
-
בעלי היה עם שניהם בחול המועד פסח, והיה מפוצץץץץץ
והוא הסתדר מעולה !
אצלך שילה והודיה קרובים בגיל ככה שסביר שהם ירצו את אותם המתקנים ביחד !
אם היו הפרשים גדולים וכל אחד היה רוצה משהו אחר אז פה הייתה בעיה...
תקחו כובעים והרבה מים ותהנו
-
תודה מותק עכשיו נכנסתי לאתר וראיתי לנו יש מנוי כבר שנים.
-
אני בעד ללכת. אבל אני תמיד הולכת לבד למקומות האלה. גם עם שלושה. מסתדרים.
תהנו!
__________________________________________________________________
-
שולי - כל הכבוד לך!!!
אל תשכחי לצלם ולהראות תמונות
-
עכשיו אני רואה שהתבלבלתי
-
לא הייתי לוקחת ותם לבד....בטח שלא ביום כזה עמוס
פייס: ortal_hori
-
אם אני לא בהריון-סבבה!
-
כולה 2! כל פעם כשאחד מהילדים איננו פתאום אני חושבת וואו כמה קל זה 2
-
יש לכם מנוי לאדיוט אחרונות??? חשבתי שכבר אנשים לא עושים מנויים בעידן האינטרנט
פייס: ortal_hori
-
זה תלוי בילדים לדעתי
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
----------------------------------------------------------------------------------------------
"כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
-
הגזמממממממת ברור שאפשר.
טתחני להם במח שהם לא עוזבים אותך ,שמחליטים יחד על מתקנים וכו ..
ותבלו
-
זה מאוד תלוי בילדים
אני גם לא אוהבת ללכת בימים עמוסים למקומות כאלה וגם שמקציבים זמן מסוים להיות בפנים
לנו יש פעם בשנה יום גיבוש או בלונה פארק או בסופרלנד השנה יהיה לנו בלונה פארק
אמת אני חושבת שלילדים יותר כיף בסופרלנד
-
אני לא הייתי הולכת..
ואני מחזיקה מעצמי אמיצה, שהולכת להצגות, לסרטים לספארי עם 3 ילדים!!
לא בגלל הצפיפות אלא בגלל שעד כמה שזכור לי ברוב המתקנים יכולים לשבת שניים..
מכוניות מתנגשות, כל מיני קרוסלות..
ואת לא יכולה לשים אותם שניים לבד, ואז מה תעשי?
תנסי למצוא מישהו שיבוא איתך, אפילו ילד קצת יותר גדול (נגיד בגיל 14) שיוכל לעלות למתקנים עם אחד מהם.
או שתבדקי עם מישהו שהיה עם ילדים קטנים לאחרונה האם יש מתקנים ל3..
אני ויאיר בדיוק דיברנו על זה שניקח יום חופש מהעבודה יום אחד, נשאיר את זוהר במשפחתון וניקח את יותם וניצן ללונה פארק ליום כייף
-
הדסקה נכון באף מתקן אין אפשרות לשבת יותר מ 2