כי מחר יום שישי, ככה פתאום באמצע השבוע!!!
אז- מה אתן מכינות לחג?
אני מתה על החג הזה..
חולה על חלבי.
אבל השנה אני בקושי מבשלת.
יוצא לי להכין- לזניה וסלט חס לחברים בערב חג.
חלות- לחברים שנולדה להם בת וגם להורים שלי..
וזהו!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212