הילדים עומדים צמוד לחלון..
ברקים ורעמים מטורפים.
גשם זלעפות כמו בימים הרציניים של החורף!
שילה: "אמא, למה ה' מביא לנו גשם באמצע הקיץ?? זה ממש לא טוב..!! אוףף.. הוא עדיין כועס עלינו..?" וממשיך וממשיך להתפלסף..
הודיה: "אמא, למה הגשם יורד דווקא עכשיו, אם היינו למטה היה לנו כיף!!"
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212