האם מי שהוא נגד לתרום איברים, אם חו״ח הוא יצטרך איבר כלשהו, הוא יסרב לקבל?
שאלה רטורית. אף פעם לא חשבתי על זה, אבל א נראה לי שיש לו איזהי ברירה אם הוא רוצה לחיות, לא?
ומה דעתכן אם מישהו מוכן לתרום מאינטרס אישי (״לעקוף״) בתור ולא בגלל שבאמת חשוב לו להציל חיים?
לא נראה לי שיש כאלו אנשים....
ואם מישהי מוכנה להיות אם פונדקאית בשביל הכסף ולא בגלל שחשוב לה לעזור לנשים שלא מצליחות?
העיקר שהיא עוזרת - הכסף זה בונוס כאן. תשאלי אימהות שהביאו ילדים בשיטה הזו. אם זה לא היה קיים - לא יכלו להביא ילדים משלהם לעולם.
[email protected]
פייס: ortal_hori