אתן מקפידות לדבר יפה ליד הילדים? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ועם חברות?
    לפני כמה ימים דיברתי עם חברה והיא ניסתה להגיד שמשהו מסוים יוריד משמעותית את הבטחון העצמי של הבן שלה, אז אמרתי לה שזה "יסרס אותו", והיא היתה קצת בשוק מהביטוי. היא גם היתה קצת נבוכה כשאמרתי את המילה "חרבנה" ליד הבן שלה כשנתקלנו בערימת קקי של כלבים בפארק. אני מרגישה פרחחית לידה, ואלו עוד מילים ממש יפות לעומת מה שיכול לצאת מהפה שלי כשאני ממש כועסת.
16 תגובות
עמוד 1
  • ליד הילדים משתדלת לדבר יפה. הדבר היחיד שאני מרשה לעצמי זה ״שיט״. וגם הילדים אומרים למרותשהם יודעים שזה לא טוב להגיד ונורא מצחיק אותם שאני מרשה להם להגיד מילה לא יפה.
    ליד חברים אני מן הסתם יותר חופשיה.
    ופה ושם אפשר לשמוע קללה ממני.
    אבל לא הייתי אומרת לחברה שלי שמשהו יסרס את הבן שלה
  • תודה על הביקורת הבונה
  • להשתדל ולקיים אלו דברים שונים לגמרי
  • אני משתדלת לדבר יפה בכל מצב עם כל אחד. יש איזה דיסק של אצבעות ואומרים שם גברת זרת המגונדרת.... ואני תמיד שוכחת את ה ״מגונדרת״ ופעם יצא לי ״המפגרת״ ומאז הבן שלי לא מפסיק לצחוק בקטע הזה ולהגיד מפגרת ואני לא יכולה לכעוס עליו כי אני התחלתי...
  • התחושה הפנימית שלי היא שלדבר "לא יפה" זה לגיטימי, כי אם זה לא היה לגיטימי, לא הייתי מדברת לא יפה גם לא ביני ובין עצמי. זה פשוט סוג של הבעה עצמית.
    אבל אני מודעת לזה שזה מאוד לא מקובל, ובמידה מסוימת אני שואפת להתאים את ההתנהגות שלי ושל הילדים לסביבה, כדי שיכבדו אותם וכדי שהם ידעו להבדיל בין סביבה אחת לאחרת ולא יפגעו באנשים סתם. ברגע שמנטרלים את האוירה האסורה סביב מילים מסוימות, הופכים אותן באופן אוטומטי לפחות פיקנטיות.
    הבעיה היא שילדים לא יודעים לסנן מצבים ולכן לא יכולים ללמוד מילים לא יפות.
  • ש ה' יסלח לי אבל אני והפה שלי....
  • אני יכולה לספר לך שאני משתדלת סופר יפה לדבר לידם....
    אבל נוכחתי בתקופה האחרונה לדעת שזה ממש לא משנה, כאשר הבת שלי ילדה בת 4 חוזרת מהגן עם פנינים כמו : מפגרת, מטומטמת, טיפשון וכו'.....

  • יסרס
    פייס: ortal_hori


  • אה ועם חברות אני חופשיה, אחרת מה שווה
    פייס: ortal_hori


  • כן..יוצא לי
    לא בהסטריה.אני לא מקללת
    אבל יש לי מילה קבועה על כל דבר אני אומרת סתום, סתומה, סתומים...
    וגם לפעמים חרא.... ותחת (כמו אורטל "הראש שלי בתחת חח")

    לצערי גאיה נדבקה מהסתומה...אתמול עברנו בקיבוץ והיא נרטבה משפריץ של ממטרה ואומרת לי: מי הסתומים שפתחו פה ממטרה?
    אוי ביי בוי לי

  • לירון
  • זה מצחיק כי בדיוק אתמול חשבתי על כל הנושא הזה של הדיבור ליד הילדים..
    אני גם כמוך... לפעמים אני אומרת גם דברים יותר "קשים" ואח"כ נורא מתחרטת..
    זה קשה לשמור על כל מילה שיוצאת מהפה...
  • משתדלת, רק כשאני נוהגת ומישהו עושה ממש עבירה מסוכנת אני משתמשת בביטוי מטומטם/מטומטמת



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אני מאוד משתדלת לדבר יפה ליד הבנות וילדים בכלל, אני לא רוצה לנטרל את האוירה סביב המילים אלא שידעו שלמילים יש כוח ולמילים לא יפות יש כוח להרוס/לפגוע וכו'

    המילה היחידה שבורחת לי מידי פעם זה שיטטט והרשיתי לגדולה להזכיר לי (בנימוס, כן?) שזו מילה לא יפה.



  • כמו טלטול... בנהיגה לפעמים נפלט לי איזה מטומטם.... למזלי בדר"כ זה לא ממש בקול רם

    מעבר לזה אני ממש לא מקללת, אני מרגישה לא נעים עם זה
  • משתדלת המון, לא תמיד מצליח
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה