-
בערך ככה
-
-
בקיץ הכי טוב ללכת יחפים
-
אני נתתי למיכל ללכת בחורץ יחפה עם 2 זוגות גרביים...וקניתי לה סנדל רגיל....
כאלה בין 50 - 70 ש"ח.
לא מוכנה עקרונית לשלם 250 ש"ח על נעל צעד ראשון כאשר אחרי חודש + גגגגגגגגג
חודשיים, כבר קופצים מידה.
זה לזרוק את הכסף.
-
מצאתי אז להדר במבצע ב50 ש"ח... של bibi
אני תמיד בעד חנויות עודפים...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
גם קניתי אליפנטן ב250 ולא מזמן היתי אצל אורטופד עם נתנאל והוא אמר לי שלא מוכח בכלל שנעלי צד ראשון צריכים להיות אורטופדיים וכל כך יקרים. אין הצדקה לה זה בכלל ובחנות מבלבלים לנו את המוח שחווה חווה לקנות את הנעליים האלה. כל נעל מתאימה.
]
-
קניתי של אלפנטן בנמרוד עודפים בהרצליה ב- 80 ש"ח, סנדל שהוא יותר סגור מקדימה (האמת שאין לי מושג אם הוא צעד ראשון) אבל בדקתי והוא מתקפל לחצי, גמיש ומחזיק לו טוב את הרגל.
בחנות עולה 250 של אלפנטן ונמרוד.
הצעד ראשון של פאפיה ראיתי ב- 200 ש"ח.
רותי
-
קנינו עכשיו לחני ב90 ש"ח של פילה עודפים צעד ראשון.
בדקתי שהנעל מחזיקה את הרגל, גמישה ומסוגלת להתקפל וכו. אני רוצה לקנות לה עוד זוג חגיגי יותר לחתונה של אחותי אז לא התאים לי להוציא 250 על כל נעל..
-
הדס זה לא סתם עושה מסז' לרגל זה מחזק את שרירי כף הרגל הקטנים ובנוסף תורם לתחושה העמוקה וליציבות של הילד.
הוא הולך כבר כמה שבועות יציב וטוב והוא ימשיך ללכת יחף אבל כשהולכים בחוץ לטייל הכביש שורף וצריך נעליים. וגם עכשיו מתחילה עונת החתונות והאירועים. צריך משהו יצוגי
-
אולי תנסי באינטרנט?
-
א"א צריך מידה...
-
נורא יקר !
כרגיל , מנצלים את זה ודוחפים מחירים .
אמא שלי תמיד מפנקת את הנכדים בצעד ראשון
-
צולי- תלמדי אותי לבדוק בבקשה.
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
----------------------------------------------------------------------------------------------
"כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
-
אין לכם מגה ספורט עודפים?? קניתי עכשיו סנדלים מדהימות לבננות ב60 שח
גם נעליים ראשונות קנינו שם. הכי זול והכי שווה!
עירית צודקת!! חבל לזרוק כסף לפח
פייס: ortal_hori
-
למה חודשיים? גם שחר וגם טל הלכו עם זה עונה שלמה.
אני אנסה לעשות סקר יותר מעמיק מה יש באיזור (שולי אולי יודעת?).
280 זו חוצפה לבקש על נעל של ילד.
-
לינאי קניתי סנדל של פילה לצעד ראשון שנה שעברה.עלה 120
הפיזיותרפיסטית שלנו המליצה על הסוג הזה ועל הדגם הזה..כי זה ממש ייצב לו את הקרסול בהליכה
לגאיה בזמנו אמא שלי קנתה אלפנטן...שחיתה....סביב ה250 שח....לעצמי אני מתקמצנת להוציא כזה סכום על נעל