אופק דין בדיוק למה לרכב על אופניים!!!
הכי כדאי להוריד גם גלגלי עזר וגם פדלים ולתת להם לנסוע עם הרגליים... מדי פעם הם מרימים רגליים ולומדים לשמור על שיווי משקל. לא מוט, ולא להחזיק את האופניים! הם צריכים ללמוד לייצב לבד.
לגבי הגודל, אופק דין רוכב על 14 והוא נמוך לגילו. אני מניחה שהיא יותר גבוהה ולכן הייתי ממליצה אולי על ה-16. ה- 18 נשמע לי יותר מדי ורצוי שכל כף הרגל תיגע על מנת שיהיה לה בטחון בהתחלה.
לגבי הצבע... כחול זה אחלה!
מקווה שאפשר לראות את הסרטון
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7GtHg8wnHl0תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps" rel="nofollow" target="_blank">
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps
http://unger.smugmug.com/Other/stuff-1/i-kfCHwPD/0/M/tamar-M.jpg" border="0">