גלי אין ספק שהיה פה מניע חיובי.
לי אין ספק..
ונכון שיש ילדים שבשבילם זה פסק זמן, מעין ניתוק על מנת לחזור לפעילות של הגן.
והיום עם כל הטכנולוגיה נותנים פידבקים מעין אלו, ויש מחשקים חינוכיים שניתן לשחק בטאבלטים.
אבל אני חושבת שאת מפספסת את העניין.
זה הפלאפון האישי של הסטאז'רית..
הוא יכל להגיע לתמונות שלה עם חבר שלה, הוא יכל לגלוש לה באינטרנט מבלי מפריע.
והוא יכל לשבור את זה..
כשזה טאבלט ששייך לגן, סבבה.. זו המטרה שלו.
כשזה משהו אישי של מישהי בגן, זה משהו אחר.
חוצמזה שאני חושבת שיש חיזוקים שהם קצת יותר חיוביים עבור ילד שקשה לו בתקשורת עם חברים..
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212