מה תגידו על זה? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ליותם יש בגן סטודנטית לחינוך שמגיעה לסטאז' מספר ימים בשבוע.
    אז מסתבר שהיא נותנת ליותם לשחק בטלפון שלה,
    בזמן הגן..

    אני גיליתי במקרה כי איזה ילדה סיפרה לאמא שלה על זה..
    היום שאלתי את יותם והוא סיפר לי על משחקים שיש לה וכדומה..
    ואני מאוד כועסת.
    חברה מהעבודה אמרה לי שאני מגזימה..
    אני ממש מתנגדת לזה שילד בן 5 יהיה צמוד לאייפון בכל מצב, אז בטח שלא בגן, כשהוא לא תחת השגחתי..
    בטח ובטח שיותם הוא ילד מופנם שמתקשה לתקשר באופן כללי...

    אז מה אתן אומרות? אני מגזימה?
    [
18 תגובות
עמוד 1
  • מסכימה איתך שזה לא בסדר, לא כ"כ מסכימה על ה"מאוד כועסת"
  • לפני שאת קופצת למסקנות תבררי מה
    יש מלא אפליקציות שהיום עובדים איתן
    אז אולי היא הגדילה ראש ואת סתם כועסת
    אולי היא משתמשת באייפון כחיזוק




  • אני גם הייתי כועסת.
    גם שילה מאוד מתחבר למשחקים באייפונים למיניהם.
    איך שהוא קולט שיש מישהו עם אייפון הוא מבקש לשחק (מישהו מוכר כמובן..)
    מעבר לזה- זו התנהגות מטומטמת..

    היא מגיעה כמה ימים בשבוע לסטאז והיא הגננת באותו יום?
    אני חושבת שזו שבירת גבולות שלא אמורה להיות עם ילדים בגן.
    מה את נותנת לילד מהגן ציוד אישי שלך? ואם הוא יסתכל לה בתמונות..? ואם הוא ישור חס וחלילה?

    ו--ילד לא בא לגן בשביל לשחק משחקי מחשב!
    מתי היא נותנת לו? בזמן חצר? בזמן האוכל?

    לפי דעתי- טימטום.
    תבקשי בנעימות שזה לא יקרה שוב.
    "וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
    אוהבי ה', יראי אלוקים.
    אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
    ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
    ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • לי זה לא היה מפריע
    פייס: ortal_hori


  • אני עם גלי . תבררי איזה משחקים הוא משחק אולי זה טאבלט ולא טלפון

  • זה טלפון נייד
    והוא משחק בן האש ובת המים - אם מישהי מכירה..
  • אני חושבת שלהיות ניזון ע"י הילדים יכולה להיות טעות. הילדים הרבה פעמים מוסיפים פנטזיות למיניהן. אולי הוא ראה אותה משחקת? ודמיין שהוא משחק...
    הייתי מבררת ותוך כדי הבירור מדגישה שזה לא מקובל עלי.


  • ברור שבררתי,
    שאלתי את הסייעת של הגן והיא אמרה לי שזה נכון ושאלה למה אני שואלת..
    וחוץ מזה שאני מאמינה ליותם ב100%
  • אכן מחשב הוא בריחה..
    גם אנחנו מתמודדים עם הבריחה הזו שלא מצריכה כל תקשורת שהיא..
    קשה. ולכן אני כל כך נגד..
    בבית אנחנו נלחמים בזה יום יום, שעה שעה..
    באירועים משפחתיים תמיד שילה מוצא את אחותי עם האייפון ויושב שעות עם זה.
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אני די בטוחה שזה נעשה בתום לב...
    לא כל אחד מכיר את הסיפור סביב כל ילד...

    תגידי שזה לא מקובל עלייך וגם תסבירי למה.


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • יופי שדיברת איתם ואמרת לצוות
    הם צריכים לדאוג בלעזור לו בלקשור קשרים חברתיים ולא לתת לו לברוח בשביל זה הם שם

  • אני מתעצבנת אפילו כשמראים להם תוכניות טלויזיה (אפילו שזה פרפר נחמד או כל מיני תוכניות חינוכיות על סיפורי התנ"ך או על חגים)

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • אני עדיין חושבת שהייתה כוונה טובה
    יש ילדים שמשחק באייפון או קצת מחשב
    מאפשר להם קצת להתנתק ולהרגע
    יש ילדים שזקוקים לזה! לי היה תלמיד שנרגע רק עם אייפד!
    יש ילדים שחברתית יותר קשה להם והם זקוקים להפוגות האלו
    אולי היא מבינה את זה
    אולי היא משתמשת באייפון כחיזוק למשהו
    בתור סטאזרית היא מקבלת הנחייה גם מהגננת וגם בסדנא
    קשה לי להאמין שהיא באה לגן ומוציאה את האייפון




  • גולי, אם אני לא טועה אז עובדת בחינוך המיוחד... זה מעט שונה. ואפשר למצוא את ההפוגות בדרכים אחרות

    אם יש מחשב בגן ויש תורנות (ואלה משחקים לימודיים כמובן) זה דבר אחד...

    אבל לשחק בפלאפון/טאבלט האישי של אחת מנשות הצוות (ולא משנה מי היא בכלל) זה נראה לי ממש ממש לא מתאים! ואם היה קורה נזק? היא נותנת ככה חופשי לכל ילדי הגן...?
    די מפתיע אותי שהגננת לא אמרה משהו... גם לזה צריך לשים גבולות

    גם לבן שלי יש נטייה להידבק לפלאפונים כשהוא רואה בסביבה
  • אני חושבת ששופטים פה בלי לדעת את העובדות
    ואם היא נתנה משחק מוגבל בזמן כחיזוק?
    כדאי תברר את העובדות לפני שמאשימים


  • גלי אין ספק שהיה פה מניע חיובי.
    לי אין ספק..
    ונכון שיש ילדים שבשבילם זה פסק זמן, מעין ניתוק על מנת לחזור לפעילות של הגן.
    והיום עם כל הטכנולוגיה נותנים פידבקים מעין אלו, ויש מחשקים חינוכיים שניתן לשחק בטאבלטים.
    אבל אני חושבת שאת מפספסת את העניין.
    זה הפלאפון האישי של הסטאז'רית..
    הוא יכל להגיע לתמונות שלה עם חבר שלה, הוא יכל לגלוש לה באינטרנט מבלי מפריע.
    והוא יכל לשבור את זה..
    כשזה טאבלט ששייך לגן, סבבה.. זו המטרה שלו.
    כשזה משהו אישי של מישהי בגן, זה משהו אחר.

    חוצמזה שאני חושבת שיש חיזוקים שהם קצת יותר חיוביים עבור ילד שקשה לו בתקשורת עם חברים..
    "וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
    אוהבי ה', יראי אלוקים.
    אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
    ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
    ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • זו אחריות שלה...
    יכול להיות שהיא טעתה
    יכול להיות שהיא זיהתה שזה מה שהוא אוהב
    שזה מה שמחזק אותו
    ונתנה לו לשחק קצת
    אני מעריכה את הניסיון להכיר את העולם הפנימי שלו.
    אני לא הייתי מתרגזת מזה.



  • אני חושבת שזה לא בסדר וצריך להעיר לאותה בחורה,
    אבל זה לא כזהההה נורא!
    נטלי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה