טוב, אני לא מגיבה פה הרבה אבל הפעם זה היה נדרש

אז ככה,
אצלי לא רק פיג'מות בצבעים מתאימים אלא בגדים בכלל גם שלי וגם של הילדים. הצבעים חייבים להתאים ,גם תחתונים וגרביים וממש ממש כל האביזרים הנילווים.
אם נגיד אין לי תחתונים שמתאימות לצבע של הבגד אני ממש בקריז וזה יכול להפריע לי במהלך היום.
פסיכי או לא !?

אה, ואני חייבת אחרי שאני חופפת שיער לילדים לסרק אותם טיפ טופ למרות שהם בנים ויש להם שיער קצר. עד שהשיער לא מסורק כמו שאני אוהבת, אני לא עוזבת אותם. ובעלי משתגע ממני כי אם הוא מסרק אני מתחילה לצעוק עליו שהוא לא יודע לסרק והוא בכלל לא מבין מה יש לסרק כ"כ הרבה
