סקר- מה השגעון שלכן.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לכל אחד יש שריטות קטנות...מה השריטה הנבחרת שלכן?

    טוב, אז לי יש הרבה, אבל העיקרית היא שאני לא מסוגלת להכניס אורחים אם הבית לא מצוחצח פרפקט. למשל השבת יש לי אורחים, אז אני עושה חלונות ותריסים, מקרצפת את הבית ומנקה כל פינה. ממש משוגעת, אבל לא מסוגלת אחרת.
27 תגובות
עמוד 1
  • תגדירי נושא,
    בכל נושא יש לי שריטה אחרת!!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • וואו יש מלא אבל משום מה עולה לי לראש רק אחת עכשיו..
    אני לא מסוגלת שאנשים אוכלים לידי בפה פתוח
  • רעש שאנשים לועסים בקול הורס אותי


  • הדף קצר מלהכיל
  • יואו אצלי אין שריטות

    יש עמקים רציניים

    לא מסוגלת לשמוע אנשים אוכלים או שותים ברעש
    נגעלת משיער רטוב
    נגעלת מחלב בשקיות, רק בקרטונים
    נעליים מגעילות אותי, לפעמים גם שלי
    לא מסוגלת שנוגעים לי בברכיים
    אוף יש עוד מלא, אבל בסוף תחשבו שאני פסיכית



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • לי יש 3 בנים אז...אין מקום לשריטות שלי..
    מזמן ויתרתי עליהן
  • הדס, איך אפשר לוותר על שריטות? הלוואי יכלתי לוותר על שלי
  • שולי - פעם לא הייתי יכולה לחיות עם הריצפה טיפה מלוכלכת
    זה היה מטריף אותי..
    היום, עם 3 ילדים שאחד מהם זוחל.. אני אצטרך להיות כל היום עם סמרטוט ומגב ביד..
    פעם לא הייתי יכולה ללכת לישון אם יש כלים בכיור
    היום אני מתמוטטת ב9 באפיסת כוחות.. אז לפעמים נשארים כלים בכיור..

    שנמשיך?
  • אותי מטריף רעש של שקיות מרשרשות
    פייס: ortal_hori


  • וואי שולי הקטע עם וילונות אמבטיה וזה שאת עומדת על הצד של כף הרגל זו בול אני
  • צול, איזה קטע שיש לנו שריטות דומות
  • אנשים שלועסים מסטיק!!
    אנשים שעושים קנקים בידיים וכל מקום אחר!!
    אין מצב שאני שמה פלסטר לילדים שלי, גועל נפש!!
    אם יש מדבקה על לחם/חלה אני חותכת את כל החתיכה וזורקת
    שונאת מדבקות גם על פירות, פשוט מגעיל אותי

    גם אני שונאת את הוילון באמבטיה וברור שנועלים נעליים במקלחות אחרות.

    שולי, למה דווקא כיורים? הם הרבה יותר נקיים מאסלות

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • פלסטר? זה חזק!


  • יש לי המון... רק זרקי תחום
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • טוב אני רואה שכולן פותחות קלפים חופשי אז גם אני ארשה לעצמי... חחחח
    תתכוננו מובטח שמצב כולן פה טוב משלי..
    1. אני היפוכונדרית בטירוףףףף!! אני פוחדת ממחלות בדרגה הכי קשה , גם שלי וגם של הקרובים אליי.. לא מסכימה שאדם מצונן/חולה יהיה בסביבה שלי.. ומכל פריחה קטנה שיש לילד שלי אני עושה סיפור..
  • הקטע עם השירותים אני חושבת שלכל הנשים יש את זה, הזמן היחיד שאני אעשה במקום ציבורי זה כשאני בהריון וקשה לי להתאפק לפיפי. הבת שלי כבר יודעת שאם אנחנו לא בבית אז או שאני מרימה אותה או על מלא ניירות וכמובן שלא לגעת בכלום.

    גם אני פעם היתי בטיול לשבוע מהצופים והתאפקתי כל אותו שבוע.

    שיר איזה קטע גם אני חייבת שאפילו הפיג'מות שלהם יהיו בצבעים מתאימים (וגם שלי)
    ובעלי כל הזמן צוחק עלי.

    קנקים בידיים

    רעשי לגימות של אנשים


  • יש לי המון שריטות..
    אני מנסה לחשוב על כאלה שהן לא חוויות של טראומות ילדות.
    מאתמול אני חושבת ולא מצליחה..
    אז כן- יש לי המון שריטות שהן טראומות של חוויות ילדות.
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • נקאה לי צריך לשנות את השם של הפורום מ״הורים חדשים״ ל״שרוטות עמוקות״

    יש לי גם קלאוסטרופוביה ברכב במושב האחורי.
    רכב בלי דלתות מאחורה, אני לא אשב מאחורה בחיים וגם לא אשים ילדים שם.
    כי תמיד יש לי סרט שבמקרה של תאונה הם (או אני) יתקעו באוטו.
  • אני לא מסוגלת שיגעו לי בכפות רגליים
    לא מסוגלת שהוילון הרטוב נוגע בי
    יש עוד כמה אבל לא השריטות לא עולות לי עכשיו

    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
  • השריטה שלי?
  • מצאתי שריטה
  • טוב, אני לא מגיבה פה הרבה אבל הפעם זה היה נדרש

    אז ככה,
    אצלי לא רק פיג'מות בצבעים מתאימים אלא בגדים בכלל גם שלי וגם של הילדים. הצבעים חייבים להתאים ,גם תחתונים וגרביים וממש ממש כל האביזרים הנילווים.
    אם נגיד אין לי תחתונים שמתאימות לצבע של הבגד אני ממש בקריז וזה יכול להפריע לי במהלך היום.
    פסיכי או לא !?
    אה, ואני חייבת אחרי שאני חופפת שיער לילדים לסרק אותם טיפ טופ למרות שהם בנים ויש להם שיער קצר. עד שהשיער לא מסורק כמו שאני אוהבת, אני לא עוזבת אותם. ובעלי משתגע ממני כי אם הוא מסרק אני מתחילה לצעוק עליו שהוא לא יודע לסרק והוא בכלל לא מבין מה יש לסרק כ"כ הרבה
  • ריפלייייי
    פייס: ortal_hori


  • ריפלי!!!!!! מה שלומך??
  • נזכרתי בעוד

    - חבת להחליף בגדים בשניה שאני נכנסת הביתה, אין מצב שאני נשארת בבית עם בגדים שהייתי איתם בחוץ

    - לא כולה לסבול נעליים בבית, גם בחורף רק יחפה


  • לי יש כמה שריטות...
    השריטה הכי גדולה שלי זה השיער שלי.. אני לא יכולה שיש שערה לא במקום. אין מצב שאני אסדר את השיער ואלך לאיזשהו מקום ופתאום אעשה קוקו.. אם אני עושה קוקו זה מהבוקר ולא נוגעת בו כל היום שחס וחלילה שערה לא תזוז ותצא החוצה וזה יראה מבולגן.. כנל לגבי אוראל אני לא יכולה שהיא תצא מהבית עם קוקו לא מסודר ושיער מתוח יפה. וגם לא סובלת שנוגעים לי בשיער חחח. בעלי אמר שאני יכולה לפרנס פסיכולוג עם הקטע הזה.
    עוד דברים זה דברים כאלה בקטנה.שאני שוטפת ידיים בכיור אני קודם כל שמה סבון על יד שמאל, ואז מסבנת את יד ימין ושוטפת. אי אפשר שקודם אשטוף את יד ימין זה לא מסתדר לי.
    זה מה שעולה לי עכשיו... שרוטה או לא?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה