סקר - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כשאתן הולכות לגינה אתן מביאות חטיפים או נשנושים לילדים?

    הילדים שלי מסוגלים לאכול כל היום, כשאנחנו בבית אני משתדלת להעסיק אותם כל הזמן כי כשמשעמם להם הם ישר חושבים על אוכל, הם אמנם לא שמנים אבל בהחלט יש להם נטיות...

    אצלי הזמן של הגינה זה זמן להרחיק אותם קצת מהמקרר ולהוצאת מרץ וכל פעם ילד אחר מוציא חטיף והם עומדים עם הלשון בחוץ כמו שני מורעבים אפילו שממש לפני שיצאנו הם אכלו ואני יודעת בוודאות שרעב זה לא.

    אני המוזרה היחידה שלא רואה צורך בנשנוש בגינה?


27 תגובות
עמוד 1
  • אצלי הגינה זה הזמן היחיד שהם אוכלים חטיפים..
    אבל גם- לא תמיד יש לי חטיף להביא! הבית שלנו ממש לא בית כזה שמלא בחטיפים.
    אם יש חטיף אז אני בד"כ מביאה גם פרי.
    הם כבר יודעים- מתחילים בפרי ומי שאוכל פרי יכול לקבל חטיף.

    בבית אנחנו בכלל לא אוכלים חטיפים ביום-יום..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • כשאנחנו יוצאים לגינה זה בלי נישנושים מהסיבה הפשוטה שאוכל בשביל הבנות שלי זה עונש, ולגינה יוצאים כדי להנות
  • אני דווקט מביאה חטיפים לגינה.
    לא תמיד, כמובן, אבל מביאה.
    גם פירות
    אצלי לא אוכלים הרבה חטיפים בבית, רק בחוץ.
    זה גם הרבה קטע חברתי. הם חולקים חטיפים וככה יותר קל להם ״לשבור את הקרח״ ולהתחבר לילדים אחרים.
    אבל אני תמיד שואלת את האמא אם מותר לתת לילד

    __________________________________________________________________

  • גן שעשועים אצלנו נמצא מטר מהבית. בד"כ יוצאים לסיבוב אופניים נשארים קצת בגן שעשועים וממשיכים. בד"כ אני לא מביאה כלום. לפעמים קצת ביסקויטים או איזה פרי אבל בד"כ כלום. לגן שעשועים באים כדי לשחק
  • בד"כ אוכלים ארטיק ומספקים בזה...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • מביאה בד"כ שתיה שלוקים , בייגלה ולפעמים גם פירות ..
    הילדים שלי לא מהילדים שמשתוללים .
    הרבה פעמים הם באים ל"נוח" ולנשנש משהו קטן וגם לכבד את החברים .
  • אני לוקחת חטיף למעין. אור לא רוצה. משתדלת להביא שתיה לשניהם כדי שנוכל להישאר הרבה זמן. בדרך כלל אם אנחנו הולכים, אז זה רק בשבת.
  • אם אנחנו הולכים לגינה זה ישר אחרי הגן..
    אז אני תמיד מביאה להם משהו קטן לאכול..
    עדיפות לפרי, לפעמים גם גמבה או מלפפון חתוכים (אני לוקחת בבוקר מהבית וחותכת בעבודה לפני שאני יוצאת)
    לפעמים אני מביאה להם חטיף
    ובמקרים חריגים אני קונה להם קרטיב - שונאת קרטיבים!!!
  • אנחנו כבר חודש בלי חטיפים בבית
    פייס: ortal_hori


  • אורטל אתם בחרם על החטיפים ?
    אני באמת מתעניינת ..
    היו תקופות שהארון היה מלא בכל טוב ...
    ואז אמא שלי אמרה לי חבל על הבריאות שלהם והכסף שלך ... היא הציעה לי שבכל פעם שאהיה איתם בחוץ אני אקנה לכל אחד חטיף אחד לפי בחריתם .
    זה דווקא רעיון טוב
  • האמתי שחטיפים אין לנו כמעט
    הכוונה הייתה למשהו לאכול בגינה שבדרך כלל אני לא מביאה בכלל
    כי אנחנו שם רק שעה ואני מעדיפה שהם יסתובבו בגינה ולא ישבו ליד לאכול..

    כנראה שאני באמת אקח להם שלוקים כי הם לא כל כך מיישרים איתי קו
  • יו אתן כאלה צדיקות

  • גם אצלי יש מגירה מלאה של חטיפים.
    אולי דווקא בגלל שזה נגיש זה לא מהווה מקור עניין בכלל
  • אני אוהבת להביא פירות וירקות חתוכים. וגם איזה סנדוויץ'. התיאבון הכי גדול בא להם דווקא בגינה.

    חטיפים- ממש לא
  • כשאנחנו הולכים לגינה זה אחר הצהריים .
    זה ממש ממש מרגיז שכל העולם מוציא חטיפים כאילו פיקניק, שניהוחצי לפני ארוחת ערב!
    אבל........... אחרי כמה פעמים שהילדים שונררו ילדים אחרים ולאהיה לי נעים ,
    התחלתי גם להביא.בקטנה.
  • לוקחת ר-ק מים
    אם בא להם משהו מיוחד והם מבקשים מראש אז אני אקח, אבל בד"כ הם לא מבקשים ובכלל הם כל כך משתוללים שהאוכל ממש לא מעניין אותם
  • או! שוקו מוקה קלעת בול לאיך שאני מרגישה..

    בקשר לחטיפים, זה לא שהילדים שלי אוכלים כל כך בריא אבל חטיפים אני לא אוהבת.

    כשהם רוצים לנשנש יש מעדנים ביסקוויטים שלוקים פירות וכו'


  • למה את מתכוונת בחטיפים? הכוונה- ביסלי ,תפוצ׳יפס, כיפלי ושות׳?

    אני תמיד מביאה איתי משהוא לגינה כי אצלנו כל הילדים אוכלים משהוא בגינה וגם הילדים שלי רוצים.
    אני מביאה פרי כלשהוא ובנוסף או בייגלה או קרקר של בייגל בייגל או מיני פתי בר פעם הבאתי קלחי תירס במקום הפרי וזה היה להיט

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • מה אתם בהלם???
    כשאין כסף - לא קונים שטויות
    פייס: ortal_hori


  • כשהילדים היו קטנים יותר הייתי יוצאת איתם לגינה כמעט כל יום ולפעמים היינו לוקחים חטיפים.
    היום אני בעיקר לוקחת פירות ומים. חטיף הם אוכלים בדרך כלל פעם בשבוע (בלי להחשיב את הגן ואת הימי הולדת) כשהולכים לחוג של הגדולה -הם אוכלים בדרך.

  • אנחנו גם לא מביאים כלום רק מים. למרות שגם את זה לא צריך כי יש שם ברזיה והגן נמצא מתחת לבית שלנו.
    אבל יש שם אמהות שפותחות שולחן כשהן מגיעות. כמה פעמים גם הזמינו פיצות ושתיה
    בדרך כלל בעלי יורד עם הילדים כי אני ממש רגישה לסיגריות שמעשנים שם כל ההורים... אז בעלי ביקש שנקנה חטיפים כי לא נעים לו שכולם מביאים ומחלקים לילדים שלנו ואנחנו לא מביאים. אז קניתי פופיס (70 יחידות ב 9 שקל - אורטל ) ואני נותנת להם 6-7 יחידות שהם מחלקים ונהנים.
  • אני יודעת, הקופסא הזו זה הדבר היחיד שאנחנו קונים שמזכיר חטיף
    פייס: ortal_hori


  • מה זה פופיס?!
  • פופיס זה שלוקים קטנים כאלו קפואים

    אנחנו לוקחים גם חטיפים וגם פירות ושתיה
    לרוב הולכים לגינה לכשעתיים



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • יעל - פופ אייס =שלוקים
  • גם אצלנו כמה פעמים הזמינו פיצה
  • חחחח אולי אנחנו שכנות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה