בוקר טוב..
הבוקר שלי התחיל עם דיכאון, אבל אז שילה החליט שהוא רוצה לסוע עם אופניים לגן, והגן שלו ושל אמונה בשני קצוות של השכונה.
הוא נסע איתנו לגן של הודיה, לגן של אמונה ומשם- לגן שלו..
ואני כל הדרך רצה אחריו!!
מסתבר שכשנוסעים בלי גלגלי עזר, נוסעים הרבה יותר מהר!! כי צריך לשמור על שיווי משקל..
אז עשיתי ספורט לא מכוון על הבוקר.
זה עשה לו טוב ולי זה עשה מצויין!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212