בערב חלבי-
סול מטוגן- הילדים חולים על זה.. (או שאני יעשה חצי מטוגן וחצי בתנור..)
פשטידת תירס דיאטתית!!
פיצות קטנות
סלטים
בצהריים- אחות של בעלי ומשפחתה באים לאורחה.
יש לה צליאק אז התפריט לא מגוון כל כך..
מנה ראשונה- גפילטעפיש
עיקרית-
אורז
תפו"א קטנים עם בצל ופטריות
עוף
שניצלונים
מנה אחרונה-
גלידה
מלון+ אבטיח
סעודה שלישית- באים אלינו חברים..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212