תראי.
אני מאמינה שכל ילד שונה.
לשילה היו התנהגויות שונות והתפרצויות זעם, קושי רגשי גדול וחוסר פניות בכלל לחומרים לימודיים.
לא הבנתי- הוא נמצא בחיידר, יש שם גננת? או מלמד?
אני זוכרת שכתבת משהו אבל לא את פרטים.
אני חושבת שיש על הילד המון לחץ! ממה שאני מבינה מהכתוב..
יש גננת+ גננת שיח+ קלינאית תקשורת+ אמא- שמחכים שהוא ילמד לקרוא..
זה לא בריא לו.. ומתוך לחץ זה לא יבוא.
זו הבעיה היחידה שלו? שהוא לא קורא?
קושי שפתי משפיע על קושי בלימוד קריאה..
אני יכולה לתת לך עצה מהצד, כי מבפנים אני בטוחה שזה אחרת..
לעזוב אותו! להשאיר את לימוד הקריאה לשנה הבאה, לכיתה א'..
שם הוא יקבל את הכלים ואת הדרכים שוב.
להוריד לחץ...
אנחנו עשינו אבחון כולל, לא רק רגשי או רק דידקטי.. הכל.
במכון להתפתחות הילד בתל השומר. דרך קופ"ח.
אולי כדאי במקרה שלו לעשות רק דידקטי, ייתכן שיש קושי אמיתי פזיולוגי, בהבנת הקריאה.
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212