היה לי בהריון האחרון,התבטא בעיקר בקושי לשבת ולקום,וממש הרגשתי את ההתרחבות באגן,כאילו אין בסיס..תחושה שקשה להסביר.
לא השפיע על הלידה,ומאוד מאוד מ א ו ד עזר לי רפלקסולוגיה.
פעם ראשונה שעשיתי כי לא ממש התחברתי לרעיון- למרות שאין לי בעיה עם אלטרנטיבי,וזה פשוט הציל אותי!
ממליצה בחום לנסות ולא לסבול סתם,אני פניתי לחברה שהיא מטפלת וגם דולה שהתלוותה אלי במהלך ההריון וללידה אבל יש היום בכל שרותי בריאות מטפלים טובים במחירים מסובסדים.
תרגישי טוב ותטפלי בעצמך
