חזיות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • איזה חזיות נחשבות טובות? עד היום קניתי בוומן אונלי בלבד אבל בגלל שירדתי מידה אני רוצה לנסות לקנות בחנות "רגילה" ואולי לחסוך לעצמי כמה שקלים.
    אז איזה חברות נחשבות טובות? ובאיזה רשתות אפשר למצוא?
    אשמח לתגובות מבנות עם חזה גדול.......


7 תגובות
עמוד 1
  • בואי אלינו תמצאי חזיות גם ב-16$
  • במידה והמידה השתנתה לך אני ממליצה לך ללכת למדידה בחנות מסודרת. תמדדי כמה חזיות ותקני אחת בייסיק. תזכרי את שם המוצר ותקני דרך האינטרנט, ככה זה הכי זול לאחרונה קניתי ויצאו ממש בזול עד 100 ש״ ח לחזיה.

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • אני קונה במשביר לצרכן
    פייס: ortal_hori


  • גם קניתי במשביר לצרכן במחירים ממש טובים. אני אוהבת של טריומפ, אבל הם יקרות, וקניתי בסוף של sloogi ואני ממש מרוצה, שלוש חזיות בסביבות ה- 340 ש"ח אם אני זוכרת נכון.

    רותי
  • גם אני בעלת חזה גדול.
    אני תמיד קונה במשביר.
    לאחרונה ממש קניתי של חברת דורינה (Dorina)
    נאמר לי שהיא חברת-בת של טריונפ (לא יודעת אם זה באמת נכון).
    מרוצה עד הגג.
    היא ללא ברזל (לא סובלת!!) - חלקות בצבע שחור ולבן.
    כל אחת עלתה לי בסביבות 170 ש"ח (פחות או יותר)

    [
  • שאלה טובה , אני עכשיו בהריון מבחנתי סיוט כל נושא החזיות היום עשיתי סיבוב למצוא את החזייה להמשך ההריון אבל היא לא נמצאה הציצי שלי גדולללל מאוד מה שבחיים לא קרה לי בהריונות ... ושום חזיה לא נוחה הכל לוחץ זה גדול זה רחב זה צפוף כלום לא נוח ... אז בנתיים אמשיך ללכת עם חזיות ספורט אם אין ברירה אין ברירה ....

  • חזיות ספורט זה נורא נוח
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה