אצלנו דווקא הקטנה מעמידה במבחנים אינסופיים

גם בשינה




גם היא מאז ומתמיד מתעוררת מספר פעמים בלילה. כשהיתה קטנה זה היה למוצץ, אח"כ למים, אח"כ התקופה הנוראית של אליהו הנביא, ועכשיו זה כדי לכסות אותה....
הלילה קמה בהיסטריה כי התעוררה בדיוק כשהיתה הפסקת חשמל והחדר היה חשוך לגמרי. כמובן שאח"כ סרטים עד שחוזרה לישון

אני לא בטוחה שאצלנו מעבדת שינה תפתור את הבעיה... זה משהו רגשי שדורש טיפול פסיכולוגי. מקווים שבקרוב נתחיל לטפל גם בזה (אנחנו בהמתנה)
עם הגדול היינו במעבדת שינה בגלל הנחירות, נזלות וכו', לפני הניתוח של השקד השלישי והשקדים. גילו שיש לו הפסקות נשימה. אבל גם אם הוא התעורר מזה, הוא אף פעם לא העיר אותנו. הלילות שלו שקטים מגיל שנה.
אני כל הזמן מנסה לנחם את עצמי שעוד מעט היא תתבגר ותפסיק לבכות באמצע הלילה.... עד איזה גיל זה ימשיך???
ולמה באמת הוא ישן עם גרביים בחום הזה???

ונאחל לכולנו רק לילות שקטים



