וואי אני ממש מבינה אותך!
יש משהו נורא נורא מתוק בילד השלישי..
ברור שכולם מתוקים ובגיל הזה קשה שלא להיות מתוק.
אבל יש בהם משהו שבים כלה בלאגן של הילדים והריצות, והדאגות- לראות את החיוך שלהם או את ההשתובבות שלהם זה מחזיר אוויר..
מזל טוב לו!!!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212