אם אני לא טועה יש בזה גם עניין של גנטיקה אבל לא רק.
אני חושבת ומקווה שהילדים נמצאים בחצר בשעות הבוקר (בשלב זה של השנה משנים את סדר היום) והם לא חשופים לשמש חזקה וישירה במשך שעה שלמה (אני מאוד מקפידה שהילדים ישנו בשטחים המוצלים). בכל הגנים שאני מכירה יש צלונים שמכסים חלק מהחצר.
בחודש יולי אני כן אשתדל למרוח אותם (או אבקש שימרחו) כי הם בקייטנה גם בשעות הצהריים ויש יותר סיכוי שיהיו חשופים לשמש חזקה.
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps