בדיקת סינון שמיעה.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • נכשלנו....
13 תגובות
עמוד 1
  • הקטנה שלי גם לא עברה את הסינון בפעם הראשונה והשניה אז שלחו אותנו, אבל לא עשינו בסוף כי בבית התברר שהיא שומעת בלי ספק, כל פעם שנטרקה דלת היא התחילה לבכות, אז אולי זה כלום גם אצלך, יש אופציות.

    יש כאן את צולי וגם ליטוש (מקווה שלא התבלבלתי) שכן עשו ברה, הן בטח יוכלו לעזור יותר.
  • בעיקרון הבדיקת סינון היא כנראה סתמית כזאת... אבל היא בכ"ז אינדיקציה.
    אצלנו לא הסתמכו על זה ובגלל הCMV רצו ברה ממש.
    בגיל הזה זה כלום. רק צריך שהם ישנו מחברים אלקטרודות לראש וזהו.
    זה בערך 5 דקות בדיקה הילד ישן. אפילו לא הוציאה אותו מהסלקל.
    בהצלחה
  • כעבור כמה זמן מהלידה עשו לו?

    ומזל טוב אגב:)לא הספקתי לכתוב בהודעה הרשמית למרות שהתכוונתי
    תגדלו אותו לתורה חופה ומעשים טובים
  • כעבור כמה זמן מהלידה עשו לו?

    ומזל טוב אגב:)לא הספקתי לכתוב בהודעה הרשמית למרות שהתכוונתי
    תגדלו אותו לתורה חופה ומעשים טובים
  • עשינו בגיל יומיים......

    מוזר כי הבוקר כשסגרתי את הפלאפון טיפה בטריקה, הוא ממש קפץ
  • מוזר...שאלתי כי לנו עשו פחות מ24 שעות מהלידה,הוא לא עבר ואח"כ האחיות אמרו לי שככל הנראה האזניים היו עדיין מלאות בנוזלים מהלידה.
    אם את רואה שהוא קופץ מרעשים לא הייתי נלחצת(הולכת לבדוק אבל לא נלחצת...)
  • מוזר...שאלתי כי לנו עשו פחות מ24 שעות מהלידה,הוא לא עבר ואח"כ האחיות אמרו לי שככל הנראה האזניים היו עדיין מלאות בנוזלים מהלידה.
    אם את רואה שהוא קופץ מרעשים לא הייתי נלחצת(הולכת לבדוק אבל לא נלחצת...)
  • גם אצלי היא נכשלה פעמיים בבי"ח והיינו צריכים לבוא לברה.
    כמו שכתבת- זה בעיקר מעיק. חוץ מזה- זה מאוד נפוץ ואת יכולה להיות רגועה.
    אני הלכתי, למרות שהיה ברור לי במליון אחוז שהיא שומעת. כי אני עושה מה שאומרים לי.
    לקח קצת זמן- כי זה מכשיר מאוווווווד רגיש לרעשים (לכן עדיף לעשות כמה שיותר מהר, כשהם עוד פיצים ולא זזים), אבל עברנו.

    מיכל





  • תודה
  • אנחנו עשינו ברה.
    זה באמת כלום, עושים כשהילד ישן, מחברים כמה אלקטרודות וזהו. איזה רבע שעה כל הסיפור.
    אצלינו היא סירבה להרדם (הייתה כסר יחסית גדולה, חודשיים או שלוש ולא נרדמה בקלות.
    אז טיפטפו לה טיפות מרדימות לפה. עבר חלק

    __________________________________________________________________

  • שולי
  • לא אכפת לי בעלל...
    אביגיל פגית. לכל הפגים עושים (או עשו בזמנו)
    בגלל זה גם עשינו יחסית מאוחר. עד שיצאנו מפגיה ואישפוזים והתפנינו לזה, עבר זמן
    __________________________________________________________________


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה