סקר בריכות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לאמהות עם ילדים בני חמש ומעלה.

    איזו בריכה יש לכם?
    אשמח לתמונה ולמחיר.
    הבריכה שלנו התפנצ'רה ואני מחפשת בריכה עדיף לא מתנפחת.


24 תגובות
עמוד 1
  • יש לנו את הבריכה הזאת:
    http://www.paotot.co.il/newsite/productPage.asp?PID=9310

    לא זוכרת את המחיר שלה, כי קניתי בשנה שעברה...
    גם אני חיפשתי בזמנו בריכה שלא צריך לנפח אותה, זה לא ממש הצליח
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    "כשנולדת בכית, והעולם שמח. חיה את חייך כך שבמותך יבכה העולם ואתה תשמח."
  • בגיל 6 בריכה כזאת לא תעזור לי . בני כבר מעל שנה בחוג שחיה ודבר הזה לצערי ממש אבל ממש לא מספק אותו .

    http://www.holdthatpic.com/
  • לנו יש בחצר הוילה בריכת שחייה אולימפית לצד חוף הרחצה הפרטי.
    ראיתי אתמול בכפר השעשועים את הבריכות הכחולות האלה החל מ300 ש"ח.


  • את הבריכה שלנו ראית.
    את מוזמנת לבוא לנסות אותה
  • לנו יש בריכה גדולה אורך 5.5 רוחב 2.5 גובה 1.3
    היא לא רק למוריה
    יש תמונה בפייס
  • הלוואי שהיה לי מקום להניח בריכה לא מתנפחת!!
    איפה תשימי אותה בחורף??
    אם לא בבויידם או מעל הארון או כל חור אחר שנועד לאחסון דברים בדירה פיצית אופיינית למרכז..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • אלינור פירסמה שמוכרת בריכה גדולה ל 10 אנשים.....
    מוכרת ב 800 נראה לי ולבנות הפורום ב 400

  • יש לנו מהפלסטיק הקשיח עגולה גדולה....מכפר השעשועים..עמידה בשמש והיא כבר אצלינו 3 שנים במצב מעולה...לינאי היא מספיקה..לגאיה כבר לא..חוצמזה הולכים לבריכה הרגילה....בקושי משתמשים
  • יש לנו בירה עגולה 3.05 מטר, על עמודים, כמובן שלא רק לילדים!
    של INTEX

    רותי
  • היתה לנו ממש מזמן של אינטקס ענקית , ונמאס לתחזק אותה כל הזמן ...
    היום יש לנו גקוזי גדול בחצר מספק את הילידים יופי להתרעננות ...
  • שולי נראה לי שאני באמת אבוא איזה אחה"צ עם הילדים. מה את אומרת? הבריכה שלכם סופר שווה
  • אני רוצה קטנה רגילה לליהוא שיש מקום לעוד חבר או שניים
    לא רוצה את הגדולה
    גם אי אפשר ממש לשחות בה וגם יש בריכה במושב



  • צולי, את רק מאיימת
  • אני קניתי לא מזמן אחת גדולה, מתנפחת.
    http://www.amazon.com/gp/product/B000058TJ3/ref=oh_details_o07_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

    פשוט רציתי שיהיה להן משהו נורמלי לאורך תקופה ארוכה, וגם כשחברות באות אליהן..
    והיה נראה לי מחיר סביר לכל הדיעות

  • נגה זו בדיוק הבריכה שהתפנצ'רה לנו
  • הממ...אי אפשר לתקן? להדביק?

  • איפה אנחנו ואיפה הבריכות האלו
    פייס: ortal_hori


  • לאאאא איזה להדביק... היו בה לדעתי שני חורים. חבל היא היתה אחלה בריכה.
    אםם אמצא כזו במחיר נורמלי אקנה שוב. הבעיה היא שהיא מונחת על הדשא אצלנו ואז היא נמצאת בסיכון לפהתפנצר...
    אם לא נקנה משהו פשוט וזהו. שמש מים וקרטיב וגם שחר יהיה מבסוט...


  • לאאאא איזה להדביק... היו בה לדעתי שני חורים. חבל היא היתה אחלה בריכה.
    אםם אמצא כזו במחיר נורמלי אקנה שוב. הבעיה היא שהיא מונחת על הדשא אצלנו ואז היא נמצאת בסיכון לפהתפנצר...
    אם לא נקנה משהו פשוט וזהו. שמש מים וקרטיב וגם שחר יהיה מבסוט...


  • צולי, תניחו אותה על ברזנט או מחצלת, זה ישמור עליה

    __________________________________________________________________

  • עזבי שולי אנחנו באים אלייך
  • היי בנות.. אתחיל מהסוף:

    זה לא פרסומת!!!

    אם תגידו שזה לא מתאים לא אזכיר זאת שוב..
    כל מי שרוצה עזרה או דעה כלשהיא על בריכה...
    אני מנהלת חנות של כפר השעשועים..
    ואשמח לעזור!!!

    שבת שלום!!

  • וואלה?? לא ידעתי! טוב לדעת! איפה החנות שלך, עדנה?
    פייס: ortal_hori


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה