המממממ.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי
20 תגובות
עמוד 1
  • הי...

    __________________________________________________________________


  • רעות, אם את ממש ממש מתביישת את יכולה לעשות מבחן איי קיו כי נראה לי שאת חושבת שאנחנו סתומות ולא להיפך..
  • יערה?
    עוד זוכרת את הדרך?
  • טוטילה, מי זו רעות?
  • שלום לום לך
  • ענבר... טעיתי בדרך כמה פעמים אבל בשבועות הזכרת לי את הדרך
    נילי... מה נשמע? מה שלום הילדודס??
    אביבית

    אז מה נשמע עם כולכן? והילדודים?? תעדכנו אותי קצת..
  • שלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם לך
  • אוהווו


    [email protected]
    פייס: ortal_hori


  • ידעתי שאיכשהו אני אשמה
  • אתן לא מכירות את רעות?????
    יש לה איזה קטע עם MRI מדי פעם היא נכנסת ותוקעת MRI בלי קשר או איזה שהיא פרסומת אחרת.
    כנראה הבינה את הרמז...
  • היי עירית
    היי אורטל
    עינבר.. נכון! זה היה לשניה! אמרת לי שלום!!! (אני הייתי בריצות בין כולם וצילומים אז לא ראיתי ולא זיהיתי אף אחד )

    טוטילה... לא יודעת מי זו הרעות הזו שאת מדברת עליה... אבל בתור אחת שהעבירה פה הריון + לידה + צרות אחרות ושאר מיני ירקות - זה ממש לא הקטע שלי! אז לפני שאת "נופלת" על מישהי תבדקי! זה לא כיף להיכנס לכאן אחרי המווווווווווון זמן (מרוב שזה היה מזמן כבר שכחתי כמה) ולהרגיש חשודה במשהו שלא עשיתי! סתם נקודה למחשבה!
  • יערה ברור לי שזאת לא את
    הייתה כאן הודעה של מישהי והגבתי לזה ואז היא מחקה אותה...
  • יערה, אף אחת לא האשימה אותך.
  • יערה, זה יצא מהקשרו.
    הייתה פה איזו ״רעות״ שפירסמה מכון MRI פרטי
    אז טוטילה דיברה עליה.
    לאחר מכן ההודעה של הפרסומת נעלמה
    ולכן התגובה של טוטילה נראה לא קשורה
    זה לא היה מכוון אלייך

    __________________________________________________________________

  • אם ככה אז בסדר!!
    טוטילה תביאי חיבוק!!
  • שוליייי רק עכשיו שמתי לב שאמרת לי שלום ולא התייחסתי!!!!

    סורי.... "חדשה" פה!

    היי שולי
  • "הההמ, ההמממ, מה יש לך בסל?
    אני זאב נחממממממד!!"
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • פיתוש יקירה
    שלומי מצויין! ושלומך? והילדודים?

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה