היי עירית

היי אורטל

עינבר.. נכון! זה היה לשניה! אמרת לי שלום!!!

(אני הייתי בריצות בין כולם וצילומים אז לא ראיתי ולא זיהיתי אף אחד

)
טוטילה... לא יודעת מי זו הרעות הזו שאת מדברת עליה... אבל בתור אחת שהעבירה פה הריון + לידה + צרות אחרות ושאר מיני ירקות - זה ממש לא הקטע שלי! אז לפני שאת "נופלת" על מישהי תבדקי! זה לא כיף להיכנס לכאן אחרי המווווווווווון זמן (מרוב שזה היה מזמן כבר שכחתי כמה) ולהרגיש חשודה במשהו שלא עשיתי! סתם נקודה למחשבה!
