אני לא משקיעה בברית: טקס אוכל וזהו.
לפי הדת עושים את זה אחרי 8 ימים ולכן לא מחכים לאף אחד (חוץ מלילד עצמו

) והיום השמיני אם יוצא שישי או אמצע שבוע זה לא החלטה שלך (אלא אם זה קיסרי ואז תלוי למתי קבעת את הניתוח).
אני לא כל כך מבינה בסנדקאות ובטח לא בתאומים...
ולי לא הייתה ברית אבל לילדים שלי כן, וכמו שאמרתי, לא השקענו בהפקה אז לבשתי משהו נחמד שעלה עלי (מכנסיים וחולצה)
שיהיה בשעה טובה